zaterdag 20 november 2010

Mijn MAC-bestelling!


Zoals ik al eerder vertelde heb ik onlangs een heel goede webshop ontdekt uit Amerika, die heel veel fijne merken zoals MAC. En zoals jullie konden lezen heb ik gelijk iets besteld! En amper een week nadat ik de bestelling deed, kwam het al binnen! Ik ben er zo blij mee!




Dit had ik besteld: MAC Dazzleglass in Local Colour en MAC Glitter Eyeliner kleur Enbronze. En het was samen maar $21 (ongeveer €15) inclusief verzendkosten! Super goedkoop dus!
Hier in Nederland betaal je al €21 voor een Dazzleglass lipgloss. Om te laten zien hoe het eruit ziet heb ik wat sfeerplaatjes gemaakt. De producten zijn erg fijn in gebruik, maar er is één maar:
Het kwastje van de MAC Dazzleglass is keihard! Ik heb geen idee hoe ik hem zacht krijg... Het smeert nu dus een beetje lastig... Heeft iemand een idee? Mail me dan even op: info@influencedbystyle@gmail.com of laat je tip achter!



De look:
Foundation: Bourjois 10 Hour Sleep Effect - #apricot
Powder: Sephora Mineral Powder
Blush: Bourjois #10 Châtaigne Doreé
Cheeks: Sephora Blush Me! (Highlighter) #11 Apricot
Lips: MAC Dazzleglass Local Colour
Eyes: Sephora eyeshadow  #17 Milestone
MAC Glitter Eyeliner Enbronze

Ik ben zeer enthousiast over Brigitte's Boutique. De verzendkosten zijn relatief laag (afhankelijk van de hoeveelheid die je bestelt) de verzending is snel en de producten mooi. En natuurlijk een fijne prijs! Op mijn verlanglijstje staat nu het lipcolour pallettte van Bobbi Brown.

Wat staat er op jouw verlanglijstje?
Stay tuned!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...