vrijdag 19 november 2010

Lush Kerstcollectie 2010


De feestdagen komen eraan! En niet alleen zijn is dat mijn favoriete tijd van het jaar, maar is het ook nog eens de periode waarin prachtige merken met prachtige (limited edition) collecties komen. Eén van die fijne merken is Lush! Deze heerlijke winkel verkoopt zoals jullie weten heerlijke zeepjes, douchegel en andere verwennerijen! En voor de feestdagen hebben ze wel heel veel om uit te kiezen!

It's Lush Time!
Geen feestje zonder lekkere verwennerijen, en dat is precies waar Lush goed in is. Dit jaar kun je weer allerlei moois kopen met welk budget dan ook, want de collectie is geprijsd van €9,95 - €119,95. Voor ieder wat wils dus. Ik kreeg een paar fijne producten van Lush opgestuurd en die neem ik graag met jullie door!




The First Snow

Als de eerste sneeuw valt, is het net alsof de wereld even stil staat. Even een adempauze, waarna we met een schone lei weer verder gaan. De producten in dit prachtige cadeaupakket doen precies hetzelfde. Ze bevatten opwekkende, verfrissende oliën die je hoofd leegmaken en je nieuwe energie geven. Begin het nieuwe jaar met een frisse start.
€36,95.

Snow Fairy
Je ziet roze, je ziet belletjes en je denkt: dit is een meidencadeau. Dit cadeaupakket bestaat al jaren bij Lush en wat blijkt? Hij is favoriet bij de mannen!
Laten we eerlijk zijn... We willen toch diep van binnen allemaal een feetje zijn?
€17,95.

De verpakking alleen al is zooo schattig! Ik was echt blij verrast, vooral het mooie lintje met de belletjes van Snow Fairy is echt überlief. Echt een meidencadeau waar je echt mee kans scoren!


Wat zit erin?

Snow Fairy:

  • Snow Fairy Shower Gel
  • Angel's Delight Soap
  • Shimmy Shimmy Glitter Bar
Alles bij elkaar - Snow Fairy en The First Snow.
The First Snow:
  • Snow Globe Zeep
  • Once A Year Massage Bar
  • Ice Blue zeep
  • Iced Wine Shower Jelly
  • Glögg Shower Gel
  • Too Drunk Emotibomb

    Too Drunk Emotibomb en Once A Year Massage Bar.

    Too Drunk
    Deze is niet alleen voor mensen die te diep in het glaasje hebben gekeken, maar de pepermunt en kruidnagelolie in deze Emotibomb werken ook echt geweldig voor verstopte neuzen. Dus of je nu vecht tegen een kater of een snotneus, we weten zeker dat je dit kunt gebruiken.

    Once A Year
    De Kerstman komt maar eens per jaar. Met roze wangen, een witte snor en heel veel lekkers. Deze Massage Bar is een ode aan hem. Roze als zijn wangen, Met een grote witte snor en vol sinaasappels, hazelnoten, amandel, cognac-olie en brandy. Precies wat de beste man zo lekker vindt. Lush Massage Bars zijn massageoliën in vaste vorm. Lush maakt ze op basis van cacaoboter en sheaboter. Ze smelten door de warmte van je lichaam tot een heerlijke olie.


    De Once A Year Bar vind ik het lekkerst, echt zo'n typisch kerstproduct. De glitters die het product achterlaat vind ik een mooi en feestelijk effect hebben. Maar je moet er dus wel van houden want het laat glitter op je huid achter. Door deze bar wordt mijn huid superzacht en laat een soort beschermend laagje achter. I like!


    Too Drunk is werkt heel oppeppend en fris. Ideaal voor 's ochtends, als je nog een beetje wakker moet worden. Het is een fijne oppepper. De geur is niet al te zoet maar wel erg lekker!


    Angel's Delight Soap Star en Ice Blue.

    Ice Blue zeep
    Neem deze tintelfrisse Ice Blue mee onder de douche als je een beetje snotterig bent (lees: verkouden) De heerlijke pepermuntgeur laat je vrijer ademen. En oh ja, je krijgt er ontzettend veel energie van! €4,25 (los)

    Angel's Delight Soap Star
    Fans van het gelijknamige Engelse toetje vinden deze zeep fantastisch! Fris en fruitig met sinaasappel en mandarijn. Een heerlijke oppepper die je nieuwe energie geeft! €3,95 (los)

    De Ice Blue is een beetje té fris voor mijn smaak. Ik houd zelf van wat zoetere geuren, maar toch is het wel handig als ik verkouden ben (wat mij vaak overkomt). De Angel's Delight vind ik grappig van textuur! Twee verschillende kleuren door elkaar heen. Het is net een soort stukje zoete taart.


    Glögg Shower Gel en Snow Fairy Shower Gel.

    Glögg Shower Gel
    In Noord-Europa weten ze hoe ze zich warm moeten houden tijdens de koude winternachten. Daar drinken ze Glögg, een warme wijn met brandy, kaneel, kruidnagel en sinaasappel. De Glögg Shower Gel bevat dezelfde ingrediënten. Het stimuleert je bloedcirculatie waardoor je het lekker warm krijgt!
    - 100g € 7,95 - 250g €14,95

    Snow Fairy Shower Gel
    De Snow Fairy Shower Gel is zo'n typisch voorbeeld van een limited edition product! Het hele jaar door krijgt Lush tal van verzoeken om dit product het hele jaar door te verkopen. Zo populair is het. Dit heerlijke zoete feetje komt ééns per jaar op bezoek, maar als je genoeg inkoopt kun je het hele jaar door genieten van haar magie. 

    - 100g €5,95 - 250g €10,95 500 g €18,50


    Snow Fairy ruikt heel erg zoet en is dus mijn favoriet. Het is niet alleen roze en lekker vrouwelijk, maar ook nog eens zalig in gebruik! Glögg doet me denken aan Kerstavond. Warm knapperend haardvuur en gezelligheid. Dat worden vast fijne herinneringen met de komende feestdagen...


    Shimmy Shimmy Bar en Iced Wine Shower Jelly.

    Iced Wine Shower Jelly
    Van de Lushversie wordt je net zo vrolijk als van het drankje. Grapefruit en bergamot geven je extra energie en een vleugje buchu zorgt voor de tropische touch. Shower Jellies worden gemaakt op basis van zeewiergel en zijn heerlijk zacht voor je huid. Je gebruikt ze bevroren, gekoeld of op kamertemperatuur. 

    -100g €5,95 - 240g €10,95

    Shimmy Shimmy Glitter Bar

    Net zo lekker als de andere Massage Bars, maar extra speciaal door de gouden glitters die erin zitten. Tover jezelf om in een mooie prinses. Deze bar ruikt van top tot teen naar vanille en aardbei.
    €7,95 (los)

    Ik ben helemaal weg van de Shimmy Shimmy Glitter Bar! Hij is zo lekker zoet (door de vanille en aardbei) ik ga zeker weten een aantal daarvan aanschaffen! De Shower Jelly is bijzonder vloeibaar, dus ik raad aan om 'm toch in de koelkast of de vriezer te bewaren want bij mij ging alles plakken. Desondanks vind ik het erg leuk, het lijkt een beetje als rode Flubber (je weet wel uit die film) Maar het is erg lekker in gebruik! Erg zoet en fruitig!

    Deze producten maken net als Winter Wonderland en Christmas Cracker deel uit van de Kerstcollectie van Lush. Ik heb even een overzichtje hieronder gemaakt wat je allemaal kunt kopen. Ik raad je aan even op de webshop te kijken wat er in welk pakket zit en hoeveel het kost!

    - Secret Santa 

     - Chillin' with the gnomeys
    - Christmas Cracker 
    - Snow Fairy 
    - Joy To The World 
    - Christmas Tweet 
    - The First Snow 
    - Winter Garden
    - Winter Wonderland
    - Merry Christmas Darling
    - Happy Christmas
    - Christmas Star
    - Gingerbread House

    - Matryoska
    - Bathtime Favourites
    - Christmas All Sorts

    Bekijk het complete assortiment in de webshop. De Lush producten kun je kopen online of in de Lush filialen. De prijzen variëren zogezegd van €9,95 - €169,95. Het is het ideale cadeautje voor vriendinnen, familie en collega's. Mijn aanraders: zijn: Snow Fairy Shower Gell, Glögg Shower Jell, Iced Wine Jelly en de Shimmy Shimmy Bar.


    Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een bedrijf of merk. Voor meer informatie, lees mijn disclaimer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...