vrijdag 8 oktober 2010

Blog update


Lieve bezoekers,

Zoals jullie misschien al hebben gezien, is m'n blog aardig aan het veranderen. Ik probeer de navigatie regelmatig bij te werken, zodat jullie alles beter kunnen vinden en m'n blog er beter uitziet. Momenteel loop ik stage bij Ze.nl, een online vrouwen magazine en ik beheer mijn eigen blog. Je zou dus kunnen zeggen dat ik zo ongeveer twee banen heb. En het kost inderdaad heel veel tijd. Dat is niet erg, want ik doe het graag, maar zo zou het wel eens kunnen voorkomen dat er niet dagelijks een nieuw bericht wordt gepost, maar om de dag of twee dagen. Ik doe ontzettend mijn best om Influence bij te houden, maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben als het soms niet allebei kan.

Dat gezegd hebbende, houd de blog goed in de gaten! Want er zijn een heleboel leuke dingen op komst waarover ik jullie later meer over hoop te vertellen! Professioneel gezien gaat het erg goed met Influence en dat heb ik aan jullie, mijn lieve bezoekers, te danken. In de toekomst ga ik een aantal interessante samenwerkingen aan. Ik hoop dan ook dat jullie blijven komen en ik ga hard mijn best doen mooie posts te maken en winacties en andere dingen te regelen.

Nogmaals, dank je wel!











 


Photocredit: Lizet Beek


Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...