vrijdag 8 oktober 2010

Review: Therme Lomi Lomi Bodymelt


Therme, misschien heb je wel eens van ze gehoord. Ik kende het in elk geval wel, ik ben ontzettend fan van hun douchegels. Ze hadden ook een tijdje een heel fijne chocoladegeur douchegel, maar helaas is die uit het assortiment, snik, snik. Maar niet getreurd, Therme heeft nog veel meer fijne producten, waarmee je een beetje dat 'spa-gevoel' krijgt, gewoon in je eigen badkamer. Ik heb voor jullie de Lomi Lomi Bodymelt getest! Benieuwd wat ik er van vond? Lees dan verder...
Onlangs kreeg ik deze fijne Lomi Lomi Bodymelt uit de Tropical Beauty-lijn. Hoewel ik zelf niet zo dol ben op kokos besloot ik het toch te proberen. De Lomi Lomi Bodymelt is eigenlijk gewoon een bodylotion en is een combinatie van kokosolie en pure Fragipani bloem.

De verpakking
Deze pot is huge. Er zit 250 gram in en dat is best veel. Toch is het wel logisch dat er zoveel in zit, omdat je voor je hele lichaam toch al gauw meer nodig hebt dan bij bijvoorbeeld een dagcrème. Wel vind ik het een tikje jammer dat ze de crème in een pot hebben gestopt en niet in een tube. Dit zou wat hygiënischer zijn. De deksel is er makkelijk af te halen, al zit de pot wel ontzettend vol, dus pas op dat je 'm niet laat vallen! Als je de deksel optilt stijgt de geur je tegemoet. Deze is wel heel zoet, daar moet je van houden. Ik vind het een hele fijne geur, maar ik doseer het wel.

Wat belooft het?
De Bodymelt smelt direct op je huid en trekt snel in, terwijl de huid langdurig wordt gehydrateerd, gekalmeerd en verzorgd. Tevens wordt teint levendiger en stralender.

Mijn ervaring
De crème smeert fijn en trekt inderdaad snel in. Hij kalmeert ook inderdaad en als je een gevoelige huid hebt (zoals ik) is dat ideaal. Ik vind het fijn om deze crème te gebruiken als ik net heb gedoucht. Hij is dik, romig en maakt je huid erg zacht. De geur neemt na een tijdje wel af, je ruikt hem wel maar hij is niet meer heel overheersend. Wat mij betreft is dat prima, want ik vind het onprettig als ik een geur heel overheersend is. Maar zoals gezegd: je moet er wel van houden. Ik vind het een fijne bodylotion. Misschien niet voor iedere dag, maar juist als je zin hebt in een verwenmomentje is dit een fijne bodycrème.



Voordelen:
- grote pot, doe je best lang mee
- bodylotion trekt snel in
- werkt kalmerend, ideaal voor als je een gevoelig huidje hebt
- fijne geur

Nadelen:
- geur is sterk en zoet, daar moet je van houden
- de bodylotion zit in een pot en niet in tube, dus minder hygiënisch.
- kost €8,49 - moet je maar overhebben voor een bodylotion

Ik ben blij dat ik 'm in mijn collectie heb, al raad ik hem niet echt aan voor dagelijks gebruik. Tenzij je gek bent op kokosgeur. Persoonlijk vind ik dit een fijne bodylotion voor als ik in het weekend een spa-momentje houdt. Wat vind jij ervan? Ga jij 'm kopen?

Therme Lomi Lomi Bodymelt kost €8,49 en is verkrijgbaar bij de drogisterij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...