maandag 30 augustus 2010

What's in my bag?


Klik op de foto's om ze in het originele formaat te zien!

Vandaag wil ik jullie meenemen in een kijkje in mijn tas. Wat neem ik zoal mee aan beauty en andere spulletjes? Zoals je ziet is 't niet een al te grote tas. Normaal sleep ik grotere tassen mee maar dat is vaak ook weer zo zwaar aan je arm. Dus vandaar dat ik nu heb gekozen voor een kleiner exemplaar. De tas is gemaakt van groen leer met een prachtige roze satijnen voering. Hij is van Mexx en ik heb 'm al een aantal jaartjes. Dit is één van mijn favoriete tassen.

Altijd in mijn tas: mijn agenda, (deze is van Moleskine) een flesje water, (toevallig die dag al opgedronken) pennen, portemonnee en lipgloss of lippenstift! De portemonnee heb ik vorig jaar gekocht op mijn vakantie in Rhodos. Ik vond 'm heel mooi en ook al is hij niet helemaal echt toch vind ik hem best authentiek eruit zien als een Chanel wallet. Grappige is dat mensen vaak verwonderd vragen waar ik de Chanel portemonnee vandaan heb.


Onderweg lees ik graag hetzij een boek of een tijdschrift. Deze keer is dat de Italiaanse Elle. Kan ik alvast een beetje oefenen, want ik begin snel met Italiaanse les!
Onmisbaar zijn mijn deo en kauwgom, wel zo fris. Graag sleep ik ook parfum mee, deze is van Replay. Ideale handbag size en een lekker fris en fruitig geurtje.

Mijn beauty varieert van tijd tot tijd, maar in de laatste dagen van de zomer neig ik nog sterk naar de gebronsde kleurtjes. De lipgloss is van Helena Rubenstein en de rozige tint van Sephora. De lippenstift is van Chanel en momenteel mijn favoriet. Hij heet Bali en is afkomstig van de Aqua Lumiere-lijn.
Ik ga nergens heen zonder lipgloss. Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik in iedere tas minstens één lipgloss heb gestopt. Tsja, een slimme meid is goed voorbereid!


Ideaal voor in je handtas: monstertjes! Ik vind het echt superhandig en ik heb bijna altijd wel iets van monstertjes in mijn tas. Handig om je op te frissen of je huid een oppepper te geven als die in de loop van de dag een beetje droog aanvoelt. Nu heb ik Yes to Carots - dagcrème en een geur sample van Givenchy bij me.



Vandaag ben ik begonnen aan mijn eerste stage dag bij Ze.nl! Komende tijd zal het wel even lastig worden met updaten van m'n blog, maar ik ga ontzettend mijn best doen voor jullie :-)
Ik wil bij deze even van de gelegenheid gebruik maken iedere bezoeker te bedanken! Fijn dat je m'n blog bezoekt en even de tijd ervoor neemt 'm te bekijken ;-) Blijf komen zou ik zeggen, want er is binnenkort een fijne winactie! Als je wilt kun je mijn stage en persoonlijke perikelen volgen via Twitter of word lid van Influence via Bloglovin' of Google-account! Je kunt hiervoor terecht in de zijbalk van het blog!

Stay tuned!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur tas heb je! Zou je ook nog een foto kunnen posten van je tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx!
    Ja is goed hoor, zal ik morgen eventjes doen :-) Het is nu een beetje te donker, dan staat de tas niet mooi op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...