dinsdag 31 augustus 2010

Bag of the week!


Ik heb gemerkt dat er wat animo is voor mijn tas(sen) dus ik heb besloten om komende weken mijn tassencollectie te laten zien! Naast mijn beauty verslaving zijn tassen en schoenen mijn tweede verslaving. En ik heb wat pareltjes die ik jullie niet wil onthouden.

Eerst maar even wat kiekjes van mijn groenleren Mexx tas. Ik vind 'm ideaal, hij is niet zwaar en de binnenkant is zo mooi! Ik heb 'm al een lange tijd maar hij is zeker één van mijn favorieten. De tas is gemaakt van echt leer met snake-leren details.

Het is wel echt een handtas, er zit geen groot hengsel aan maar dat is juist wel mooi bij deze tas. In eerste instantie vond ik het een hele mooi kleur groen maar wat mij ook het meeste trok was de mooie roze voering. Binnenin de tas is één groot vak en twee zijvakken waarvan één met rits. Daar bewaar ik meestal make-up en sleutels. Het andere zijvakje gebruik ik voor mijn portemonnee. Er is ook nog een speciaal vakje voor mijn telefoon al is deze niet erg groot. Ik geloof dat ik er rond de €60 voor heb betaald. Sowieso investeer ik graag in tassen. Nu heb ik niet het soort bankrekening om hele dure te kopen, maar toch spendeer ik meer geld aan tassen dan aan kleding. Hoe zit dat bij jullie?


Heb je ook een grote interesse voor tassen? Kijk dan eens hier. Wat is jouw favoriete tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...