woensdag 1 september 2010

That's the question!

Dit mini-quizje zag ik op meerdere beautyblogs en ik vond het wel leuk om 'm in te vullen! Als je zelf een blog hebt, kun je 'm overnemen en zelf invullen. Dit zijn mijn antwoorden:

Hoeveel keer per dag was je je gezicht?
Meestal twee keer per dag. In de ochtend en in de avond. Meer tijd heb ik simpelweg gewoon niet. Ik ben of aan het werk of aan het studeren. Trouwens, met make-up op is dat sowieso altijd tricky. Uitkomst? Verfrissingsdoekjes. Heerlijk!

Wat voor skintype heb je?
Ik heb wat ze noemen een gecombineerde huid. Dat wil zeggen dat mijn t-zone vaak wat glimmender is en wat vetter dan de rest van mijn gezicht. Mijn wangen daarentegen zijn weer vaak droog.

Welke face wash gebruik je momenteel?
Niet veel bijzonders. Gewoon eentje van Dove.


Exfolieer je?
Yep. Het ligt eraan hoeveel tijd ik heb maar meestal doe ik dat in het weekend. Dan neem ik graag de tijd ervoor om mijn huid goed te verwennen en dus ook te scrubben. Dit kun niet te vaak doen, want dit is niet erg goed voor je huid. Ik heb een hele gevoelige huid en als ik die te vaak scrub droogt die uit en wordt die schilferig. Geen goed idee dus.

Welk merk gebruik je?
Ik ben verzot op Biotherm Aqua Source. De crème houdt mijn huid soepel en gehydrateerd. In combinatie gebruik ik ook Biotherm Aqua Source superserum. Aanrader, all the way!
Welke dag/nacht creme gebruik je?
Zie het antwoord hierboven. Biotherm dus. Sinds ik deze crème gebruik is mijn huid echt verbeterd. Het kost misschien wat meer, maar je doet er erg lang mee en het is echt dermatologisch ontwikkelt speciaal voor jouw huidtype.

Heb je sproetjes?
Nee, helaas. Ik vind ze wel altijd heel leuk staan bij mensen. Zo vrolijk! Dus ben jij wel in het bezit van sproetjes? Count yourself lucky. Je weet het hè: het zijn één van de zeven schoonheidsidealen.

Gebruik je oogcrème?
Soms. Ik weet dat ik het eigenlijk vaker zou moeten gebruiken maar ik heb nog niet de perfecte oogcrème gevonden. Daarbij komt, dat mijn ogen ook gevoelig zijn en ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtends wakker word met knalrode ogen.

Heb je of heb je acne gehad?
Niet echt, gelukkig. Ik heb soms wel meer last van onzuiverheden als ik meer stress heb dan normaal, maar dat komt en gaat. Het is gewoon zo, je doet er niet zoveel aan. Juist als ik mij er meer druk over zou maken zou het er niet beter op worden. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Toch?




En nu is het jouw beurt! Hoe zit het bij jou?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...