woensdag 7 juli 2010

Nieuwe lipgloss




De zomer is begonnen en dat betekent nieuwe lipgloss! Vandaag heb ik een paar nieuwe aangeschaft met ééntje in het bijzonder; de lipgloss van Helena Rubenstein.
Deze kreeg ik voor het eerst een jaartje terug als één van mijn afscheidscadeautjes van mijn stage bij Grazia. Sindsdien ben ik verliefd op deze gloss. De gloss komt van de Helena Rubenstein Wanted Gloss- lijn en dit is nr. 52, Me and You. Het geeft een mooie transparante glans op je lippen met subtiele oranje glitters. Hij blijft heel goed en lang zitten en hij maakt je lippen wat dikker (zit een elementje in dat je lippen iets voller maakt). Wat ook fijn is, dat het je lippen lang zacht en soepel houdt en goed verzorgd. Iets wat niet elke lipgloss doet helaas.


Ook ben ik al een tijdje op zoek naar een mooie, nude roze lipstick. Ik wilde eigenlijk graag NYX Frappucino kopen maar die is nog steeds niet te verkrijgen. Daarom liep ik bij toeval tegen deze Bourjois lipstick op. Ik vind Bourjois één van de beste budget merken. De kwaliteit is hoog en ze weten zich constant te vernieuwen met leuke, nieuwe kleuren.
Deze komt uit de Sweet Kiss -lijn (een absolute aanrader) en ik heb nr. 41 Beige Elegant gekocht. Momenteel zijn sommige lipsticks uit deze lijn met 50% korting!
Deze ga ik denk ik ook combineren met mijn HR- Wanted Gloss voor extra kleur en glans.


Tot slot kocht ik nog de L'oréal Glamshine volumnizer 6th in 108 Forever Sweet.
Deze lipgloss heb ik al eens eerder gehad. Hij blijft goed zitten zoals ze beloven, maar hij is tevens ontzettend plakkerig. Pas dus op met je lover! En ook voordat je gaat eten is het misschien handig om even je lippen af te deppen met een tissue.
Toch vind ik dit een fijne lipgloss. Hij smeert royaal, heeft veel pigment en geeft je lippen extra glans. De kleur die ik kocht is zachtroze, ideaal voor zomers weer. Leuk voor een feestje maar ook prima geschikt voor overdag.

Wat is jouw favoriete lipgloss/lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...