woensdag 7 juli 2010

Leuke webshop!

Ik heb een leuke webshop ontdekt! Pink Lady Make-up! Bij deze webshop kun je terecht voor low-cost make-up van alle grote (en kleinere) merken zoals; Clinique, Chanel, LancĂ´me, Maybelline, NYX, Maxfactor, Bourjois. En je kunt er ook terecht voor merken als The Bodyshop, Sephora en ELF.
Deze webshop is echt een aanrader voor als je een keertje krap bij kas zit en niet teveel uit wil geven aan make-up, of gewoon zin hebt om veel te kopen.

De prijzen liggen een stuk lager dan in de winkel. Zo betaal je voor een Bourjois foundation al gauw 15 euro, de bourjois 10 hour sleep (in 't frans) foundation kon ik aanschaffen voor nog geen tientje!
Ook ik kon het niet laten om wat aan te schaffen. Zo kocht ik deze foundation van Bourjois:

Nr. 74 Beige €8,95

En daarnaast spotte ik een hele mooie, peachy blush van ELF.


ELF Natural Radiance Blusher €2,95

Zoals je ziet heb ik niet heel veel gekocht, om dat ik eerst wil weten hoe de webshop ook precies werkt. Maar vanuit andere berichten heb ik gehoord dat deze goed is dus we gaan het afwachten.

Wat zou jij willen aanschaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...