vrijdag 5 oktober 2012

Afterparty | Mijn verjaardagscadeautjes


Wat gaat de tijd toch snel! Voor dat ik het wist was het zover: mijn verjaardag. Op 25 september blies ik 24 kaarsjes uit. Even tijd om stil te staan bij dat moment en na te genieten en jullie laten zien wat ik van familie, vrienden en collega's heb gekregen!

De dag zelf heb ik niet groots gevierd, maar ik heb 'm wel erg gezellig doorgebracht. Een dagje winkelen in Amsterdam met lunch in cafe Luxembourg en 's avonds een etentje bij mijn favoriete Italiaanse restaurant.


Van mijn ouders kreeg ik een heel mooie blender, wat ik al een tijdje heel graag wilde hebben! Ik kan niet wachten om mijn eigen smoothies te maken. Recepten zijn altijd welkom!


Ze is een van de bekendste lifestyle blogger van Amerika en onlangs publiceerde ze haar eerste boek: Emily Schuman's Cupcakes and Cashmere is een prachtig lifestyle boek met prachtige foto's, recepten, tutorials, looks en tips zoals we van haar gewend zijn! Ik ben ontzettend blij met dit boek en ik krijg er veel inspiratie van. Of je nu wel of geen blog hebt, Emily's boek leest als een trein. Aanrader dus!


Altijd fijn om iets te ontvangen ter aanvulling op je garderobe. Zeer welkom is dan ook deze mooie (licht transparante) trui doorweven met gouddraad. Hij zit erg fijn en comfortabel en ik vind de gouden details erg chic.


Cadeautje voor mezelf: een paar nette zwarte (lage) schoenen van Clarks. Hoge hakken heb ik zat, maar soms is het ook even fijn om hakloos door het leven te gaan. Dan maar even nog kleiner, deze schoenen van Clarks lopen als pantoffeltjes. Toen ik ze aantrok in de winkel, wilde ik ze eigenlijk gelijk niet meer uitdoen. En dat is vrij uniek, want ik ben zeer kritisch op schoenen. Met vlag en wimpel door de keuring heen dus.



Kleurrijk, vrolijk, comfortabel en modern! Mijn collega's van The Social Room maakten mij blij met een koptelefoon van Urban Ears. Inmiddels grijp ik te pas en te onpas naar deze funky lila headphones om keihard de muziek aan te zetten. Momenteel ben ik helemaal weg van Marina & The Diamons, The Script en Nielson.

Verder werd ik verwend met fijne kleine cadeautjes zoals bloemen, kaarten en lekkernijen. Op naar de volgende birthday!

Fijn weekend alvast!

1 opmerking:

  1. oooh dat boek staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje! Gaaf! Nog gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...