zaterdag 6 oktober 2012

In de hersftmodus


De herfst is één van mijn favoriete seizoenen. Niet omdat ik per se dol ben op de naderende kou en de eindeloze regenbuien maar omdat er zoveel mooie kleuren op straat zijn te vinden, zoals deze prachtige verkleurde bomen. Dit weekend heb ik op een feestje na besloten lekker binnen te cocoonen met thee, koekjes en de volgende dingen...




Nieuw is deze nagellak, het is safe to say dat ik inmiddels wel een grote voorliefde heb voor nagellak. Ik heb een tijdje het wat minder gedragen, maar nu begint het weer te kriebelen. Ik zag deze kleur Recessionista van Essie in de winkel liggen, wijnrood/bordeaux dé kleur van dit seizoen. En laat die nou net goed passen bij het vestje van Mango...





Mijn verslaving voor bij de herfstthee: Oreo's!



Dit is zo'n mooi boek! Haar eerste boek Dochter van Isfahan deed het hier in Nederland al goed en had ik al gelezen vóór het een bestseller werd en ik was erg benieuwd hoe haar tweede boek me zou bevallen. Ik hoopte echt dat het niet zou tegenvallen, maar niets is minder waar, het is echt een pageturner. Het gaat over de koninklijke dochter van de sjah, prinses Pari, die na het overlijden van haar vader belandt in een machtsstrijd om de troon. Ze probeert uit alle macht een geschikte opvolger te vinden en krijgt daarbij hulp van haar dienaar Javaher. Ik vind het zelf erg interessant om over andere culturen te lezen en schrijfster Anita Amirrezvani is een meesteres in verhalen vertellen. 

 
Momenteel ben ik de nieuwe winterlijn van Pantene haarverzorging aan het testen. Deze lijn is speciaal voor normaal tot dik haar en helpt het door de wintermaanden, zo houdt het 't vocht vast in je haar en maakt het sterker en glanzender. Weg pluishaar! Review volgt soon-ish, maar ik kan je wel alvast verklappen: de geur is hemels!

Fijn weekend!





1 opmerking:

  1. Goed plan, cocoonen in het weekend. Het weer is er inderdaad niet naar om lekker naar buiten te gaan... Ben benieuwd naar je review, heb zelf nogal pluizig haar en nog geen passende oplossing gevonden :P

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...