vrijdag 29 juli 2011

Hip voor de heb: Solinotes!


Gisteren was ik bij de Ici Paris XL en zag ik een doos vol met vrolijk gekleurde parfumflesjes staan. Heel cool, want met deze geuren kun je je eigen parfum samenstellen! Ik vond vooral de patchouli (houtachtige geur) vanille en musk heel erg lekker. Solinotes is ontwikkeld door Arno Sorel bestaat uit zes heerlijke geuren:
  • Patchoeli (Avontuurlijk en chic)
    Een intens parfum met geraffineerde noten van hout
  • Braambes (Weelderig)
    Een sprankelend parfum met fruitige charme
  • Amber (Onweerstaanbaar)
    Een fascinerend parfum met onweerstaanbaar aantrekkelijke noten
  • Vanille (Verrukkelijk)
    Een parfum om weg te dromen, met weelderig zoete accenten
  • Muskus (Opwindend)
    Een sensueel parfum met oosterse geurnoten
  • Kokos (Exotisch)
    Een parfum dat in vervoering brengt, met paradijselijke geuren
 Heb je dus altijd al gedroomd om jouw signature scent te maken? Dit is jouw kans!
Hij staat bij mij in elk geval bovenaan m'n wishlist. Solinotes is te koop bij ICI Paris XL en kost €40,41

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ze zien staan maar niet geprobeerd, ga ik vandaag eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze en vind het heeeel erg lekker allemaal. Elke dag weer wat anders. En omdat ik niet kan kiezen spuit ik ze vaak allemaal tegelijk op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze gekocht en ze zijn echt super, lekker combineren, en als je niet zo enorm veel geld aan eau de toilette wilt uitgeven is dit een goede optie!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze cadeau gekeregen en gebruik ze elke dag.
    Door parfum je gevoelens uiten.. Het werkt!
    Heerlijke geuren ook om zelf mixen te maken.
    Het ideale cadeau voor alle vrouwen, twijfel niet om dit te kopen je krijgt er geen spijt van.
    Kortom,
    helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...