zaterdag 30 juli 2011

Look: Grey Skies

Ik werd gisteren wakker en ik had ineens zin in een ander soort look dan normaal. Ik heb gekozen om een grijze ooglook te maken. En grey it is, want het weer is ook nog steeds verre van zonnig en zomers. Zucht... soms wilde ik dat ik ergens anders woonde, waar het altijd warm en zonnig is. Anyway, kijk je mee naar het resultaat?



Excuse my tired eyes...
Ik heb die nacht niet lekker geslapen, ik was zo wat de hele nacht wakker. Resultaat? Mega wallen!! Heel irritant. Heb geprobeerd het te verhelpen met een theezakje maar het hielp niet zo bij mij. Gelukkig zijn ze vandaag nergens te bekennen, want ik heb afgelopen nacht veel slaap ingehaald. Case of bad luck?

 Op mijn bewegend ooglid heb ik een lichtgrijze kleur aangebracht. Notabene uit het L'Oréal palletje van Doutzen Kroes. Ik vind het een heel mooie, subtiele grijze kleur. Hij lijkt op de foto veel shimmer te bevatten, maar het zal het licht wel zijn, want hij oogt juist mat. Om mijn ogen opener te laten lijken en optisch te liften heb ik met MAC Fluid Line in #Brown een cat-eye lijntje om mijn oog getrokken. Ik heb expres geen potloodlijntje onder mijn oog gezet want dat zou mijn wallen alleen maar hebben geaccentueerd. Voor de diepte heb ik een zwarte shimmer kleur van Sephora lichtjes aangebracht in de crease. Mijn wimpers heb ik wat langer gemaakt met Rituals mascara.



 En het gehele resultaat, mét wallen, haha. Op mijn lippen heb ik een vleugje Dior Addict in #Model.

Q: Dragen jullie graag grijze oogschaduw?

3 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...