maandag 3 september 2012

Passing time....








De weekenden zijn mijn heiligdom geworden. Love those! Ik moet echt wennen aan alle nieuwe dingen die op me af komen, maar gelukkig is het ook erg leuk!

Nog steeds druk, druk, druk op zoek naar een woonruimte in Amsterdam. Blijft lastig, dus als iemand iets weet? Een kamer (niet in studentenhuis plz) of kleine woonruimte max. €650 huur per maand (inclusief gas, water, licht) en minimale oppervlakte van 18m2, let me know!!! :)))


Van mijn (nu) oud-collega's kreeg ik een Rituals Deep Relaxation cadeau. De lieverds! Ook het etentje bij de tapasbar was erg gezellig :-)


Zien ze er niet lekker uit? Ik ben dol op fruit en dan met name aardbeien. Zeker op brood zijn het net gebakjes. Life is sweet...
 

En ik ga nog even door met gezond zijn, deze verse mango-appel juice was hemels! 


Cadeautje van The Body Shop. Deze heerlijke dragon fruitige lipbalm wordt in september gelanceerd en de opbrengst gaat naar een goed doel! Bij aankoop van deze lipbalm kun je zelf bepalen naar welk goed doel dit gaat. Wordt het de Guusje Nederhorst Foundation, Stichting Proefdiervrij of de Bomenstichting? Jij bepaalt. 


Als beauty lover heb ik eigenlijk 1 zonde: ik heb niet zo veel met haarproducten. Ik gebruik zelf alleen maar shampoo en conditioner en af en toe een serum en that's it. Deze glans spray van Orofluido vind ik daarentegen erg fijn en ja, hij laat mijn haar ook nog eens fijn glanzen in de nazomerse zon.

Fijne week iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...