zondag 8 april 2012

❤Super Sunday!

Bron: weheartit.com

Hey lovely bezoekers, omdat ik vrijdag mijn #TGIF was vergeten dan maar een Super Sunday! De week is echt veel te snel gegaan (probably omdat ik deze week echt superveel heb gewerkt en weinig tijd had voor m'n blog) maar ik heb weer genoeg leuke dingen meegemaakt en die zet ik graag op een rijtje!
 
 Paaseitjes eten totdat je misselijk wordt. Ze staan er om opgegeten te worden. Geen paaseitje is meer veilig voor mij. Ik heb een grote zwakte en die heet chocolade. Als ik ermee kon trouwen dan zou ik dat waarschijnlijk wel doen, haha! 

 The Hunger Games. Een onwijs bijzondere verfilming van het eerste boek van de Hunger Games (oftewel de Honger Spelen) trilogie. Dat belooft dus een vervolg! Misschien wordt het niet zo populair als Twilight, maar ik vond hem heel gaaf. Hij is futuristisch, spannend, snel, bizar en zelfs een tikje romantisch. Leuke filmtip ook om je vriend/date mee naartoe te nemen: hij de actiescènes, jij de romantiek in de vorm van twee hunks. Twee redenen dus om te kijken: Liam Hemsworth en Josh Hutcherson. Both are very easy on the eyes.

Uitslapen. En dan bedoel ik met name het weekend. Lekker warm en zacht dekbed. Niets fijners.

Dance Dares! Een fenomeen bedacht voor de Amerikaanse tv-host Ellen DeGeneres.  Het concept: proberen op onopvallende wijze achter iemand te dansen, zonder dat de persoon het door heeft. Hilarisch! Typ 'dance dare' in op YouTube en je krijgt een hele rits aan grappige filmpjes van allerlei mensen die het doen. It's harder than it looks! Mijn favoriete dance dare is die van actrice Emma Stone!

Brunchen! Gezellig met je familie met Pasen of met vriendinnen. Het is één van mijn favoriete dingen om te doen.

Fijn weekend!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...