dinsdag 3 april 2012

New buys and re-buys


Als ik een product opmaak ben ik blij. Niet zozeer omdat het op is, maar omdat het betekent dat het iets is wat ik graag en vooral vaak gebruik. Daarom heb ik voor mezelf de regel: als het op is en ik heb het goed gebruikt: dan mag ik het opnieuw kopen. Maar dat weerhoud me er niet van om alsnog andere make-up te kopen en te testen!



Iets van een jaar geleden kocht de (toen net) nieuwe Dior Addict Lipstick. Liefde op het eerste gezicht! En nog steeds is dit een favoriet want ik moest 'm gewoon opnieuw kopen! 
Waarom draag ik 'm zo vaak? Easy. Hij smeert fijn, geeft een glossy finish, is knalroze en hij blijft goed zitten. Love! Ik heb ook met een schuin oog gekeken naar de nieuwe Dior Addict Lipsticks (in zwarte huls) maar de kleuren vond ik zelf niet zo denderend. Dus de keuze was snel gemaakt: 564 Model it is!

Catrice heeft sinds de vernieuwing van het assortiment er weer een paar heel leuke lakjes bij. 

New in is 030 Meet Me At Coral Island. Een fijne frisroze kleur, ideaal voor bij de eerste zonnestralen. Maar koraal-kleurig? Hell no! Dit lakje is echt door en door roze! NOTD volgt soon-ish!

Ik houd van de zon maar mijn huidje wil nog niet zo snel bruinen. Vooral mijn gezicht en hals blijven altijd achter, dus besloot ik het lot een handje te helpen! New in is mijn MAC Mineralize Bronzer in #Golden. Hij lijkt heel bruin, maar is eigenlijk onwijs subtiel zodra je 'm met een fluffy kwast aanbrengt. In het zonlicht zie je de minimale shimmer. Prachtig! Worth every penny, I can tell you. 



 Last but not least. Eerder schreef ik al een review over de nieuwe lijn van Biodermal. Zoals jullie konden lezen was ik erg enthousiast over hun reinigende face gel, dus vandaar dat ik deze opnieuw heb gekocht nadat deze op is gegaan. Ik vind 'm nog steeds erg fijn, hij schuimt niet, maar hij maakt mijn huid wel (mild) schoon en bevat geen parabenen, kleurstoffen en parfum. 


New in is deze haarolie van Kevin Murphy. Ik gebruik weinig haarproducten, maar toch heb ik wel iets nodig om mijn haar zacht en pluisvrij te houden. Young.Again is een fijne haarolie waar je maar heel weinig van nodig hebt. Je verdeelt het over het lengte van het haar en in de puntjes, en voila: een pluisvrije en gladde coupe! Just the look I was going for... 

Welk product (op gebied van haar of make-up) kopen jullie vaak opnieuw?
Liefs!



 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...