zondag 4 maart 2012

Opbergsysteem

Als beauty-addict heb ik meer cosmetica dan de gemiddelde 23-jarige. Het loopt nog net niet de spuigaten uit, maar ik heb wel een aardig voorraadje opgebouwd. Best lastig om al die spulletjes netjes op te bergen en dus stoei ik al lange tijd met het opbergen ervan. Maar nu heb ik een nieuw systeem dat best goedkoop en erg handig is! Ik laat jullie er graag mee kennis maken :-)

Toevallig zag ik afgelopen week in de folder van de HEMA een aanbieding voor diverse opbergbakjes in verschillende formaten. En nee, ik gebruik ze dus niet voor in de keuken (hoewel dat eigenlijk wel de bedoeling is) maar ik dacht gelijk: ja, dat is handig, die wil ik voor mijn cosmetica!



Voordelen? Ze zijn transparant dus dat scheelt me zoeken naar een bepaald product, ik zie gewoon waar deze staat. Ze zijn stevig en gemakkelijk schoon te maken (moet ook gebeuren).
Plus dat ze ook vrij compact zijn en daardoor niet te veel ruimte innemen. Ik vind het ook fijn dat ik ze kan opstapelen waardoor ik kan spelen met de ruimte.  


Ik wil er nog een aantal dozen bij kopen, zoals een paar platte dozen voor mijn poeders, blushes en oogschaduw pallettes. Ik heb het nu als volgt ingedeeld: één doos met mijn foundations en concealers, één doos met lipsticks en lipgloss en één doos met losse oogschaduw mono's. De palettes wil ik apart bewaren evenals oogproducten als mascara, eyeliner etc.




Ongeveer de helft van mijn originele stash heb ik nu op deze manier opgeborgen, maar ik wil er nog een aantal transparante dozen bij kopen. Deze dozen zijn eigenlijk bedoeld voor knäckebröd, maar ik merk dat ze ideaal zijn voor met name het opbergen van producten als lipsticks. Ik zet ze ondersteboven neer zodat ik via het etiket de kleur kan herkennen. 

Hoe bergen jullie je stash op?

2 opmerkingen:

  1. Wat een handige opbergmethode! Ook leuk ja dat ze transparant zijn. Dan zie je makkelijk wat erin zit. Heel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...