dinsdag 27 maart 2012

Kiehl's Clearly Corrective Dark Spot Solution


Een mooie, egale en stralende huid, dat willen we eigenlijk allemaal wel! Daarom wil ik jullie kennis laten maken met Kiehl's Clearly Corrective Dark Spot Solution die per april verkrijgbaar is. Dit product bevat een formule met geactiveerde vitamine C die de teint aanpakt en 'm helderder en jeugdiger maakt en tegelijkertijd donkere plekken, verkleuringen en hyperpigmentatie aanpakt. Klik verder voor meer informatie, foto's en mijn bevindingen!

Kiehl's Clearly Corrective Dark Spot Solution (30 ml - €45)
Zoals ik al zei bevat dit concentraat geactiveerde vitamine C wat ongewenste pigmentatie tegengaat en het ontstaan van melanineclusters tegengaat. Melanine is trouwens een organisch pigment in de huid. Tegelijkertijd pakt het problemen al donkere plekken, verkleuringen en hyperpigmentatie aan. Het concentraat bevat daarnaast extracten van witte berk - dat de vochthuishouding herstelt - en pioenroos - dat antioxidant bevat dat de huid helpt beschermen tegen radicalen van buitenaf en de aanmaak van melanine vertraagd en zorgt voor een heldere teint.
Door de lichte en hydraterende textuur is dit product zelfs voor de gevoelige huidjes geschikt om te gebruiken. Persoonlijk vind ik het heel fijn dat het product zo licht is. Het voelt eigenlijk aan als een serum en trekt snel in de huid. Ik gebruik het graag vlak voordat ik ga slapen, al mag je het product eigenlijk twee keer per dag gaan aanbrengen.

Zelf heb ik wat last van pigmentatie - mede omdat ik een huid heb die erg gevoelig is voor pigmentatie - en met dit concentraat kan ik doelgericht de pigmentatie aanpakken, omdat het zich niet op heel mijn gezicht bevindt. Ik heb met name hyperpigmentatie rondom mijn kin omdat mijn huid daar iets donkerder is. Ik merk dat sinds ik dit concentraat gebruik de donkere vlekjes een stuk minder zijn geworden. Echt helemaal weg gaan ze niet, maar ze worden wel steeds vager en minder donker van kleur.
De geur van de Clearly Corrective Dark Spot Solution vind ik erg fijn, het ruikt een beetje naar lavendel. Wat ideaal is voor het tijdstip waarop ik het opbreng: vlak voor het slapen gaan. Het product is niet heel goedkoop, maar je hebt maar een paar druppels nodig per keer (net als bij een serum) dus je doet er gelukkig wel heel lang mee. 


De producten van Kiehl’s zijn verkrijgbaar bij de Kiehl’s Stores (Hobbemastraat 4 & Heiligeweg 53 (deze winkel is nieuw in Amsterdam) en bij Kiehl’s in de Bijenkorf te Amsterdam.

Over twee dagen zal de Nederlandse Kiehl’s webwinkel openen en kan je de producten dus ook gemakkelijk online bestellen. Vind je de producten ietsje te duur, dan heb ik goed nieuws voor je: Kiehl’s heeft de prijzen van zijn producten verlaagt met gemiddeld zo’n 10-20%!
 
Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een bedrijf of merk. 
Voor meer informatie, lees mijn disclaimer.

Hebben jullie Kiehl's producten in je badkamer staan?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...