zondag 25 maart 2012

First Impression: Truly Yours Box Maart 2012


Weken heb ik er naar uitgekeken: het arriveren van mijn eerste Truly Yours Box! Beauty box abbo's zijn een hit en er zijn steeds meer varianten te vinden (zoals Glossy Box, Beauty Box etc.) Ik besloot om een poging te wagen en i.p.v. de Glossy Box (die al door heel veel mensen werd gekozen) eens een andere box te bestellen. Hierbij mijn eerste indruk van de box!
PS: dit artikel bevat informatie over de inhoud van de box, just so you know!


Eindelijk! Het pakketje werd gisteren bij mij bezorgd en zoals je al snapt: ik moest 'm gelijk uitpakken. Het eerste wat me opviel was dat ik het een klein doosje vond, maar hey, dat zegt nog niks dacht ik. Good things can come in small packages, right? Het is wel een heel mooi doosje, lichtblauw met een zwarte strik eromheen. Eenmaal geopend lag er een vriendelijke welkomsboodschap te wachten.

 Onder de boodschap lag chic zwart vloeipapier en binnen in zaten de producten. Van te voren was ik al erg nieuwsgierig. In de vorige boxen zaten o.a. een fullsize Make Up Studio eyeliner, Morrocan Oil, parfum van Chloé etc. Dus mijn verwachtingen waren hooggespannen!


Ik maakte het vloeipapier los en wachtte op de ontladende reactie. Maar die kwam niet. In plaats daarvan dacht ik alleen maar: oh, dit is het? Voor de duidelijkheid: ik ben geen verwend meisje, maar ik had er gewoon echt meer van verwacht. Kijk en oordeel zelf!


Het pakketje bevatten meer samples dan fullsize producten. Hierboven zie je een detox gezichtsmasker (een sachet), healing cream van Sóley - een IJslands merk een beetje vergelijkbaar met Elizabeth Arden's 8 hour cream en een Models Own wimperkruller. Het laatst genoemde product gebruik ik nooit, dus vind ik die sowieso al zonde. Best jammer, want dit was dan één van de fullsize producten, terwijl ik denk dat een wimperkruller eerder een accessoire is. Ik ga dus maar kijken of ik een vriendin hiermee blij kan maken.


Wel blij ben ik met de sample van Kiehl's Midnight Recovery. Dit geconcentreerde serum heb ik al eerder gehad en deze is erg fijn. Maar erg jammer dat het maar een sample is en bovendien een beetje typisch: want wanneer je een bezoek brengt aan de Kiehl's store kun je deze sample gratis krijgen.


Extraatje is deze sample van Lancôme nieuwe lipstick Rouge in Love. Leuk dat ze het erbij doen, dat is een pluspunt. Al weegt het niet op tegen de rest van de box.

Tot slot het andere 'fullsize' product: een goud oogpotloodje van ModelsOwn. Van deze hele box vind ik dit product nog het meest waardevol. Dit is het enige waarvan ik denk: dit is 'm!
Verder vind ik de inhoud uitermate teleurstellend. Dat zegt niets over de producten, die kunnen heel fijn zijn, maar om nu te zeggen dat je de waarde van je geld uit deze box haalt? Nee, absoluut niet. Voor mij dus genoeg reden om mijn abonnement per direct op te zeggen en ik zit nu na te denken of ik toch voor de Glossybox ga (waar ik heel goede foto's en reviews van heb gezien) of de Beauty Box.
Conclusie: ik kan de box van Truly Yours niet aanbevelen. Ik vind de box te weinig van waarde en ook niet onwijs vernieuwend qua merken en producten. Bovendien krijg je meer samples dan echt waardevolle fullsize producten. Jammer!
Ik ben benieuwd: wat zijn jullie ervaringen met de gift boxen (welk merk dan ook)?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn abbo van de Glossybox om precies dezelfde reden opgezegd, maar het blijft natuurlijk allemaal persoonlijk. Heb de eerste Beautybox ontvangen en die sprak me wel aan maar misschien veranderd dat ook nog wel met de volgende edities.
    Misschien is dit concept wel gewoon niets voor mij ;-) voor nu bij met de Beautybox.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ik vind dit ook wel een beetje tegenvallen! Maargoed, ik denk dat we soms ook heel veel verwachten en uiteindelijk zijn het dan allemaal samples en dingen die niet bruikbaar zijn. Dat had ik bijvoorbeeld ook met de vorige Glossybox: ik had een blauw oogpotlood en de rest had allemaal een zwart oogpotlood. Dat vond ik echt teleurstellend (hoe klein het ook is eigenlijk, geen wereldprobleem).

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...