maandag 30 januari 2012

Interior Design | Can I stay here?

Mocht ik ooit de loterij winnen, dan weet ik nu hoe mijn huis eruit zal gaan zien. Ik kwam dit prachtige interieur tegen op het web en het was love at first sight.  Dit droomhuis is ontworpen door de Portugese binnenhuisarchitecte Ana Antunes. Een klassieke combinatie van pastel, opvallende patronen en mooie details. Love it!




Wat ik erg mooi vind aan deze woonkamer is het kleurgebruik van wit, roze en turquoise. Dat maakt het erg licht en het oogt alsof er meer ruimte is. Het is zo vrouwelijk ingericht, zonder dat het té overheersend is. Zie je die heerlijke chaise longue? Daar wil je toch niets liever dan er met een plaid op gaan liggen met een goed boek erbij? Stel je eens voor dat je daar woont... Wow! Dit zou zonder twijfel in a heartbeat mijn paleisje kunnen worden!   




Wat vinden jullie van deze kamer?

Have a happy monday!
 Liefs


1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...