maandag 3 oktober 2011

What's in my bag...


Het is al echt een heel lange tijd geleden dat ik een what's in my bag - artikel heb gedaan. Ik ben echt weg van mijn nieuwe tas, hij is comfortabel en ruim, er past meer dan genoeg in. Al sleep ik echter minder mee dan gebruikelijk. En blijft er dus ruimte over. Vandaag een kleine sneak peak wat ik zoal mee neem...



Dit is de tas waar ik nu m'n spullen in draag. Ik heb 'm zojuist voor mijn verjaardag gekregen. Verder altijd in mijn tas is mijn agenda van Moleskine - een heel prettige agenda waarin ik in één oogopslag de hele week kan overzien met afspraken- een pakje kauwgom (deze staat niet op de foto omdat ik er net één heb opgemaakt) en natuurlijk ga ik nergens heen zonder mijn roze telefoon.



Mijn portemonnee, Chanel-inspired heb ik in Griekenland gekocht op vakantie. Ik neem altijd parfum mee, dit wisselt van tijd tot tijd. Na Replay, heb ik nu Dreams Unlimited van The Body Shop bij me. Heerlijke geur! Ik neem ook altijd iets van make-up mee, al is het vaak alleen lipstick/gloss en losse poeder voor touch-ups. Mijn favorieten van nu: Revlon's Rosy Nude #65, Maybelline ColorSensational Gloss in #Watermelon en compacte dream matte powder van Maybelline. Ook vaak bij me: mijn businesscards in een stijlvolle roze kaarthouder van de Bijenkorf. Ik heb deze houder ook in zilver.




En altijd in mijn tas: een notitieboekje! Deze keer een schattig roze exemplaar van de HEMA voor inspiratie, thoughts and fun. Ik vind het fijn om iets neer te kunnen zetten als ik instant inspiratie heb!

Wat nemen jullie graag mee in je tas?


Follow Influence

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...