zaterdag 29 oktober 2011

Onlinetips: shopping


Elke dag struin ik talloze websites en blogs af, om de mooiste, leukste en grappigste dingen op te zoeken. En zo dacht ik: waarom deel ik niet gewoon die dingen met jullie? En voila, in deze reeks Online tips deel ik mijn laatste obsessies met jullie, gewoonweg per thema. En het thema van vandaag is shopping!

Natuurlijk kennen we allemaal de H&M en de Zara, maar ik wil even een stapje verder gaan en deze online shopping tips in een wat breder perspectief plaatsen, dus niet alleen leuke shopadresjes maar ook shopping inspiratie. Ik vind naar winkels gaan in real time nog steeds erg leuk, maar ik kan ook erg enthousiast raken van leuke webshops.



Een van die leuke webwinkels is het betaalbare concept In Love With Fashion. Ik schreef al eerder een artikeltje over deze Britse fashionshop, waar je hippe kleding en accessoires kunt kopen. En ook fijn: ze verzenden gratis wereldwijd!



Een andere grote favoriet van mij is toch wel SuperTrash. Dit Nederlandse modemerk is betaalbaar en edgy. Vrouwelijke, feminiene kleding met een twist! Nieuwste aanwinst van mij is deze broek, die ik as soon as possible aan jullie ga showen in 'n shoplog.

Natuurlijk bezoek ik ook vrij veel modeblogs voor de nodige inspiratie. Maar er zijn ook een aantal andere leuke sites om inspiraties op te doen! Zoals leuke moodboards bekijken én maken bij Polyvore.



Stel je eens voor: je zit een gave film of serie te kijken (zoals het übber fashionable Gossip Girl) en je denkt: die broek wil ik ook! In plaats van je kapot zoeken naar een replica van deze broek kun je ook even op de site Where To Get It kijken. Een superhandige website waar je in  een handomdraai kunt zien waar je welk item kunt shoppen.

Iedere vrouw kan eigenlijk niet zonder mooie sieraden. Ik houd zelf erg van ringen, maar omdat ik zulke kleine handen (en vingers) heb is het voor mij best lastig om een passende ring te vinden. Maar in de shop Mooiste Ringen is er genoeg keuze! Ik heb mijn oog laten vallen op deze prachtige donkerblauwe ring, die iets weg heeft van Kate Middleton's verlovingsring.



Naast sieraden, houd ik ook erg van accessoires. Ze kunnen een simpele outfit net even wat opleuken! Ik zelf ben dol op tassen en sieraden. Als echte beauty-addict kun bij Hyki ook je hart ophalen, want ze verkopen ook Orly nagellakjes! 

Wat zijn jullie persoonlijke online shoppingtips?


Liefs,
Stay tuned,

 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...