vrijdag 28 oktober 2011

Musthave: Tommy Hilfiger | Eau de Prep

We kennen Tommy Hilfiger natuurlijk allemaal van de preppy kleding, maar het modelabel lanceert nu ook twee nieuwe geuren Eau de Prep Tommy Girl en Eau de Prep Tommy (voor hem). Eigenlijk is deze geur erg meisjesachtig (qua verpakking, stijl en fragrance) maar ik vind 'm eigenlijk ook geschikt voor de moderne vrouw. Gisteren dook ik even de Ici Paris XL in om dit geurtje uit te proberen en ik ben er weg van. En ik zal je vertellen waarom....

Tommy Hilfiger heeft naar eigen zeggen een geur gecreëerd die zowel sportief als elegant is. Een geur die eigenlijk voor elke dag is en voor ieder moment van de dag gedragen kan worden, of dat nu op de tennisbaan is of de dansvloer. Persoonlijk zou ik parfum nooit dragen als ik ga sporten, maar dat is weer een heel ander verhaal.


De topnoten zijn van frisse groene appel, roze peper en bladeren van viooltjes. Het hart van de geur bevat een vleugje witte rozen gecombineerd met sandelhout, hagedoorn (dat zijn bessen) afgemaakt met muskus. Een geur die - ook al zou hij vervagen gedurende de dag - een fijne zoete herinnering achterlaat. Bij het lezen van meisjesachtige geur, denk je aan een explosie van zoetheid, maar gelukkig is dat niet het geval. De geur is wel zoet, maar dankzij de muskus en sandelhout ook subtiel en vooral zwoel. Daarom vind ik het eigenlijk een heel vrouwelijke geur.

Het flesje is absoluut prachtig! De flacon zelf is simpel, maar de details - zoals de gouden letters en de goud versierde dop - geven de geur de elegantie die het verdient. Siert zeker elk kastje, plankje of elke andere plek waar je parfum bewaart. Tussen Eau de Prep en mij is liefde ontstaan, deze geur móet ik echt hebben!! De geur past precies bij mij; een beetje preppy, vrouwelijk en elegant. Dit is zeker weten date-material als in: perfecte geur voor een (eerste) date. Niet te zwaar en te overheersend, maar wel lekker zwoel. Natuurlijk worden de mannen in deze kwestie ook niet overgeslagen: voor hem is er de Tommy Eau de Prep in navy blue.


Tommy Hilfiger Eau de Prep is te koop voor €27 (30 ml) en voor €42 (50 ml).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...