zaterdag 15 oktober 2011

LOTD: Au Natural Palette!


Zoals beloofd een look of the day met het Sleek Au Natural Palette, van m'n winactie. Morgen trek ik twee winnaars die de gelukkigen zijn van dit palette, vandaag zien jullie 'm in actie. Ik ben in elk geval helemaal verliefd op dit palette, it's so freakin' gorgeous!




Dit prachtige palette bevat 12 kleuren fijne aardetinten, ideaal om looks mee te maken die zeer geschikt zijn voor overdag, zoals naar je werk/school. Dit Au Natural Palette is onderdeel van de Nude Collection van Sleek. De kleuren zijn erg mooi en zijn prima met elkaar te combineren. Je kunt er smokey eyes mee maken, maar ook een heel mooie 'rustige' look.



Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van vier oogschaduw kleuren uit het palette. Op mijn bewegend ooglid heb ik de kleur 'Bark' gebruikt, in mijn crease de kleur 'Mineral Earth' (mijn favoriete kleur!! Een beetje grijs/bruin shimmer) en onder mijn ogen een vleugje 'Conker'. In mijn binneste ooghoek heb ik de shimmer kleur 'Taupe' aangebracht.


Om het af te maken heb ik mijn favoriete eyeliner van MAC Fluidline in #Brown aangebracht, Sexy Curves Mascara van Rimmel. Zie je het groene detail onder mijn ogen? Daar heb ik een groen oogpotlood van Rituals aangebracht en die geblend met de kleur 'Conker'.



Wat vinden jullie van de look?

Fijne zaterdag!!

 

Liefs,
Stay tuned,





4 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...