maandag 15 augustus 2011

Persoonlijk: eindelijk 'vakantie'


Woah, sorry dat ik de laatste dagen even MIA (Missing in Action) ben geweest, maar ik was eh, een beetje druk. Zoals jullie misschien wel weten ben ik ontzettend druk geweest met het afmaken van mijn scriptie. A hell of a job, die ontzettend veel tijd en energie in beslag neemt. Goede nieuws is dat het sinds vandaag af is! Morgen lever ik het in en ligt het lot bij m'n opleiding die mag bepalen wat ze ervan vinden. Keeping my fingers crossed! Ik ben blij dat het eindelijk afgelopen is. Het heeft ontzettend veel bloed, zweet en tranen gekost. Het is gewoon niet makkelijk, maar ik ben blij dat het nu klaar is. Geen slapeloze nachten meer, geen koffie drinken tot 3 uur 's nachts om wakker te blijven en (hopelijk) voorlopig even geen stress meer. En nu heb ik eigenlijk voor het eerst in maanden vakantie. Hoe raar is dat? Terwijl iedereen terug komt van vakantie kan ik net beginnen. Maar ik kan je in elk geval vertellen: ik ben er aan toe!

Liefs,
Roos


2 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...