zaterdag 13 augustus 2011

Creatief talent gezocht!

Lieve bezoekers, vandaag heb ik een vraag voor jullie! Ik wil Influence heel graag verder ontwikkelen als blog. Niet alleen qua inhoud maar ook qua lay-out! Daarom zoek ik iemand die creatief is en graag werkt met grafische programma's! Ik wil namelijk heel graag een nieuwe header voor mijn blog, maar ik ben zelf geen expert dus ik wil graag de hulp inroepen van iemand die dat wel is.



Uiteraard doe je dat niet voor niks: in overleg met jou wordt er een prijs bepaald voor het werk wat je doet. En je krijgt natuurlijk de eervolle vermelding op mijn blog wanneer ik zal schrijven over de nieuwe lay-out en updates van de blog. Kortom: ben jij creatief, goed met grafische programma's (InDesign, Photoshop, Illustrator) heb je een neus voor fotografie en beeld en houd je van een uitdaging? Neem dan alsjeblieft contact met mij op via info.influencedbystyle@gmail.com en vertel mij wat je voor mijn blog in gedachten hebt! 



Liefs,
Roos 




2 opmerkingen:

  1. Ben alleen creatief in de keuken haha...
    Maar goed, was benieuwd hoe het gegaan is deze week... is 't allemaal gelukt? Hope so!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kelly Thnx for asking! Aankomende dinsdag moet het hele rapport worden ingeleverd, dus dit weekend staat in het teken van de laatste dingen afmaken, stressen en controleren! Ik maak binnenkort een persoonlijke post! Lief dat je ernaar informeert!

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...