woensdag 10 augustus 2011

It's all about the lips


Ik houd van oogschaduw en ik leg meestal daarom de focus op mijn ogen. Maar ik vind het soms net zo leuk om m'n focus ergens anders op te leggen, namelijk mijn lippen. Soms is een mooie lipstick of lipgloss al genoeg om er chic en stijlvol uit te zien. Kijk je mee?



Voor mijn lippen heb ik mijn nieuwe Revlon lipstick gebruikt. Een heel mooie kleur, die een combi van rood en donkerroze is. Hij heet 457 Raspberry. Ik gebruik 'm nu al een tijdje en ik vind het een heel fijne lipstick. Hij blijft goed zitten, ik kan gewoon een maaltijd eten en dan blijft het nog prima zitten. Ook een drankje kan hij prima aan. Soms breng ik 'm deppend aan voor een vleugje kleur, als een lip stain. En soms breng ik 'm in al z'n glorie aan, zoals bij deze look. Omdat ik wat glamour wilde toevoegen heb ik een roze (met glitters) lipgloss van Sephora erover heen gedaan. Het is laatste het kleurtje, het vakje nét onder het logo van Sephora (hij heeft geen naam). Ter voorbereiding heb ik wel eerst een vleugje concealer rond mijn mond aangebracht zodat het contrast tussen licht en donker mooi te zien is.



Voor de rest van het gezicht heb ik de volgende producten gebruikt:

Face

MAC Studio Fluid Foundation
L'Oréal Bronzer

The Body Shop Lightening Touch in #04 Warm

Eyes
Bourjois 16th hour eyeliner in #brown

Maybelline Define A Lash in #Black

Brows
Lancôme Le Crayon Sourcils Pro in #03 Brun


Zijn jullie meer van de lipstick of de lipgloss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...