dinsdag 9 augustus 2011

Beauty scoop: Maybelline Gel Liner


Ik ben een zeer groot fan van eyeliners en al helemaal van gel liners. Zo ben ik verknocht aan mijn MAC Fluid line, maar deze mag straks plaats gaan maken voor een nieuwe aanwinst. Maybelline komt op de proppen met een nieuwe gel liner mét kwastje. Ik heb deze gel liner al eens 'in actie' gezien in een filmpje van Lisa Eldrige, de Britse zeer getalenteerde make-up artist. En sindsdien heb ik zitten wachten en hopen totdat deze gel liner van Maybelline ook bij ons wordt geïntroduceerd.

En we hoeven niet meer te wachten want vanaf september komt Maybelline met de eyeliner op de proppen. De beauty heet Maybelline Lasting Drama Gel Liner en kost €11,99. Goed alternatief dus als je toch een gel liner wilt en geen geld hebt of wil uitgeven aan eentje van een merk als MAC. Ik vind het ook een pluspunt dat je er een kwastje bij krijgt.

Fijn om te weten: de gel liner is waterproof, dus hij blijft goed zitten in vergelijking tot een 'gewone' vloeibare eyeliner. Vooralsnog weet ik dat hij bij ons verkrijgbaar zal zijn in de kleur zwart, maar ik hoop dat ze nog meer kleuren op de markt brengen. In Amerika hebben ze deze gel liner ook in het bruin en in het paars.

De reviews op de internationale blogs zijn positief, maar ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het is om zelf aan te brengen! Ik zal er een review over maken, zodra ik 'm in huis heb.

Kortom, ben je dol op eyeliner en wil je niet te veel geld uit geven? Vanaf september ligt de Maybelline Lasting Drama Gel Liner in de winkel. Ik kan persoonlijk niet wachten om 'm uit te proberen!

1 opmerking:

  1. Hoewel ik nog steeds niet goed ben in het aanbrengen van eyeliner, ben ik wel erg nieuwsgierig naar deze gel liner van Maybelline; heb er al zoveel goeds over gelezen op blogs en gezien in YT-filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...