zondag 5 juni 2011

Moleskine Passion Journals


Ik ben dol op Moleskine. Zelf heb ik een zwarte, stijlvolle agenda van dit merk en ik heb ook enkele notebookjes. Nieuwe en superschattig zijn de Moleskine Passions. Twaalf inspirerende, leuke boekjes, een speciale collectie van Moleskine, ontworpen om je interesses en hobby's te stimuleren. Elk boekje heeft een thema, waarin je jouw passies in kan vastleggen. Voor ieder wat wils dus. Klik verder om te zien welke ik heb uitgekozen als favoriet!



Musthave van elke crea bea; de Style Journal. Voor mij een plekje om tijdschriften knipsels in te bewaren, nieuwe ideeën voor artikelen in op te schrijven, wishlists te maken, mijn favoriete aankopen te noteren etc. Bij elk boekje uit de Moleskine bestaat de kaft uit een prachtig reliëf. Als je goed kijkt zie bij deze Style journal zonnebrillen, t-shirts en andere mode-accessoires erop gegraveerd. Love it!

Speciaal voor alle kattenliefhebbers: een Cat Journal. Deze wil ik graag kopen voor mijn kat Julia. Hierin kan ik leuke foto's plakken, schrijven over haar favoriete speeltjes, gekke kattenstreken en misschien wel een foto van het zwarte katje uit de buurt waar ze bevriend mee is.



Ik ben dol op films kijken. In dit boekje kan ik filmlijstjes maken; films die ik goed vond, niet goed vond en welke ik nog wil zien of kopen. Nu op het kooplijstje staat o.a.: The Tourist met Johnny Depp en Angelina Jolie, Blue Valentine en Water for Elephants. En natuurlijk erg leuk om je eigen notities in te maken voor je eigen filmrecensies.
Het notitieboekje voor iedere wereldreiziger (in spé). Noteer je (droom)bestemmingen, maak lijstjes met wat je mee moet nemen (en vooral niet moet vergeten) ik heb de neiging om simpele dingen als tandpasta en pyjama vaak te vergeten, haha. Je kunt natuurlijk ook van knipsels en foto's mooie collages maken en routes uitstippelen op de bijgeleverde landkaart.

Er zijn twaalf verschillende varianten. Check De Moleskine Passion Journals via Bol.com. Ze  kosten €19,5o per stuk.


Welke vinden jullie het leukste?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb het Books Journal, ben er nog steeds erg blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk de boekjes van Moleskine! En, er is ook een Passion Journal voor recepten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg ik vind dat super leuk, maar ik denk dat ik 1 moleskin ga kopen ( de style, want ik bewaar overal in m'n kamer plaatjes en dan heb ik nu igg een vaste plek ;p).
    Ik vind de andere ook errug leuk! Maar daar koop ik wel een goedkopere versie van van de Action ofzo haha!
    En ik ben gewoon fan van m'n kater Moos, dus daar ga ik ook wat mee doen hihi
    Maar dit is dus niet alles maar van jou favo vind ik die style 't tofst.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...