zaterdag 7 mei 2011

My Diary | Snapshots

Benieuwd wat ik zoal doe?Ik heb een klein foto-verslagje gemaakt van wat mij zoal allemaal bezig houdt. Kijken jullie even mee?
De boeken die ik aan het lezen ben voor mijn scriptie. Het voordeel is ook dat ik meer leer over bloggen in de tussentijd, wat natuurlijk erg van pas komt. Ik heb inmiddels al aardig wat boeken gelezen, met veel groene thee erbij. Nog even doorbijten!



Mijn FOTD... als ik thuis werk! Niet al te veel poespas, comfy kleren aan en haar opgestoken. Op de foto lijk ik trouwens erg wit, maar dat komt eigenlijk door het licht. Ik draag eigenlijk bijna iedere dag wel make-up of ik nu thuis ben of niet. Ik vind het gewoon fijn om er een beetje verzorgd uit te zien. Bovendien moet ik natuurlijk ook wel naar buiten voor boodschappen of de post.


Rara, wat ziet hierin? Het is een cadeautje van mijn ouders die net terug zijn gekomen van hun vakantie in Istanbul. Mavi heb ik ontdekt tijdens een reis naar München en sindsdien ben ik gek op de jeans van dit merk. Mavi is van oorsprong Turks en daarom kreeg ik van mijn lieve ouders een nieuwe jeans cadeau; de Serena Jeans! Inmiddels heb ik drie paar van deze jeans in mijn kast liggen.


Mijn nieuwe OPI topcoat. Deze transparante lak gaat over elke nagellak kleur heen (vanaf nu) om 'm sterker te maken en te beschermen tegen chippen. Op deze foto draag ik Coral's Enchanted van Catrice! En is het glansje er niet supermooi?




Fijn weekend allemaal! Wat zijn jullie plannen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...