dinsdag 5 april 2011

Volg Influence met Facebook, Twitter en Bloglovin'!


Zoals je kunt zien ben ik druk bezig met m'n blog. Niet alleen heb ik de lay-out en het lettertype van de koppen veranderd, maar heb ik ook social media applicaties toegevoegd. Zo kun je Influence via het rechtermenu delen met je vrienden op Facebook, maar zie je bovendien vanaf nu onder elke post een 'Like-Button' zoals deze:

Vind je een post leuk, dan nodig ik je van harte uit om 'm te 'liken'. En bezoek ook de Influence Facebook-pagina voor extra foto's en informatie. Ik heb 'm pas net een paar dagen, maar houdt 'm goed in de gaten, want er komt meer!

Wil je niets missen van de updates van Influence, klik dan op de Bloglovin' button in het rechtermenu en follow me. Via Bloglovin' kun je al je favoriete blogs volgen en krijg je al je posts bij elkaar op één plek. Als dat niet handig is! En ik tweet ook! Via RedR00S (de 'o' in m'n naam zijn zero's). Hierbij houd ik je op de hoogte van mijn dagelijkse belevenissen. 





Ik blog met liefde en ik wil jullie ontzettend bedanken (also a great thanks to my international visitors, I love you for coming and visit!) dat jullie (blijven) komen en comments geven op mijn posts. Nu ik toch bezig ben: waar zou jij graag meer over lezen op Influence? Meer beauty? Meer fashion? Meer hippe lifestyle producten? Meer how-to artikelen? Meer FOTD's?


You name it, I'll incorporate it. Dus, tell me! Mail het me op info@influencedbystyle@gmail.com of laat je reactie achter in de comments.

Jouw feedback kan deze blog beter maken, so I really appreciate it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...