zaterdag 19 maart 2011

Leuke webshop: Niche Beauty

Ik ben dol op het ontdekken van nieuwe webshops en al helemaal als ze gevuld zijn met beauty spulletjes. Tijdens één van mijn zoektochten ontdekte ik Niche Beauty. Een Duitse webshop met leuke beautymerken die niet allemaal verkrijgbaar zijn in Nederland. 



Van nagellak tot lipbalsem, het assortiment van Niche Beauty viel me niet tegen. Er zijn ook huidverzorgingsproducten, haarverzorgingsproducten, bath&body producten, ook een assortiment aan producten voor mannen, geurtjes en cadeautjes.

Wat ik leuk vond was dat ik aardig wat merken voorbij zag komen die ik niet kende maar nu erg nieuwsgierig naar ben. Neem bijvoorbeeld het lip palette van Joey NY.


Of de producten van de van oorsprong Franse make up goeroe Terry de Gunzburg. Zij ontwikkelde de make-up en verzorging van haar merk By Terry. Ik heb even op internet gekeken, en het valt mij op dat de reviews enorm verschillen. Neem bijvoorbeeld de By Terry under-eye concealer. Op Make Up Alley (review - website) lees ik dat sommige mensen 'm geweldig vinden, terwijl anderen er meer van verwachten en niet zo tevreden zijn. 

De retro verpakking in het bovenstaande shopping plaatje, zijn de schattige lipbalsems van Love & Taste. Ik ken dit merk niet en kon helaas ook geen echte info vinden, maar zien de verpakkingen er niet ontzettend lief uit? 



Naast de onbekende merken kwam ik ook wat merken tegen die ik wél kende. Zoals de producten van de Nederlandse visagiste Ellis Faas (mooie producten!!!). Alleen gezien de prijs raad ik je aan die gewoon in Nederland te kopen, want dat bespaart je de verzendkosten en het is dus gewoon van Hollandse bodem. Wel leuk om aan te schaffen als je niet in Nederland woont. Daarover gesproken: Niche Beauty verzendt alleen producten binnen Europa.

Voor de Dutchies zijn de verzendkosten €7,50. Meer weten, check dan even deze pagina.

Wat vinden jullie ervan? Net zo enthousiast als ik, of niet zo? Let me know :-)

1 opmerking:

  1. Klinkt als een leuke webshop. Had er nog niet eerder van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...