woensdag 9 februari 2011

Stylingtips van L'Oreal Paris' Hildo!

- Advertorial - 


Onlangs bracht L'Oréal Paris al de fijne (betaalbare) haarstylinglijn Studio Line Silk & Gloss uit, een lijn met negen stylingproducten waarmee je met gemak allerlei mooie kapsels kunt creëren. Of je nu mooi sleek stijl haar wilt of juist een dikke bos met flink veel volume, voor elke stijl is een speciaal product. Maar hoe maak je nou dat kapsel wat jij graag wilt? Beauty expert Hildo, van L'Oréal Paris, legt je stap voor stap uit hoe jij met de Silk & Gloss producten zelf de perfecte coupe maakt op het nieuwe YouTube-kanaal van L'Oréal


Soms heb je zin in stijl haar, soms wil je juist een bos vol dikke volle krullen. Ik zelf ben dol op Volume producten en ik heb de Silk & Gloss Volume Spray die ik dagelijks gebruik. Het maakt mijn haar bovendien lekker zacht. De Silk & Gloss producten bevatten micro-zijdevezels waardoor het haar iedere keer zijdezacht aanvoelt. Ik gebruik het al een tijdje en ik vind ze ontzettend fijn. Het geeft mijn haar bijvoorbeeld niet alleen volume maar ook glans en dat vind ik ook belangrijk en het zorgt ervoor dat het stevig blijft zitten (niets zo vervelend als haar dat inzakt!). Maar er zijn ook Silk & Gloss stylingproducten voor mooie krullen, extra versteviging en mooi sleek stijl haar.

Ik kijk graag filmpjes om te zien hoe ik precies een bepaald kapsel moet maken. Deze filmpjes hieronder zijn mijn superhandig en zitten boordevol tips van Hildo hoe je sexy big hair maakt (mijn favoriet!), hoe je halflang stijl haar in model brengt en tot slot is er nog een filmpje over halflang krullend haar. 







Meer filmpjes kun je trouwens bekijken op de L'Oreal Paris YouTube Channel! Op de channel is het ook mogelijk om vragen te stellen aan Hildo. En je kunt er ook meer te weten komen over andere L'Oréal producten zoals make-up of haarkleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...