dinsdag 18 januari 2011

Uit de oude doos... Magazines!

Ben jij net als ik dol op tijdschriften? Ik heb bijna overal een abonnement op, zo verslaafd ben ik eraan, net als de blogs op het internet btw. Maar oude tijdschriften doorkijken is vaak net zo leuk. Lachen om achterlijke tips, je verbazen over de taboes van toen en natuurlijk de fashiontrends en fashionblunders. Ik heb een heel leuke webshop gevonden waar je terecht kunt voor oude tijdschriften!

Bij Dutch Vintage Magazines, kun je terecht voor oude magazines. Uit de tijd van je moeder of zelfs je oma, of uit je eigen jeugd. Ook handig voor als er een nummer was uitgekomen die je toen der tijd zo graag wilde hebben, maar die nu natuurlijk nergens meer te verkrijgen is. Bij deze webshop kun je overigens ook terecht voor ander soort bladen dan alleen vrouwenbladen. Naast de bekende vrouwentitels als ELLE, Cosmopolitan, Viva en Marie Claire kun je ook oude nummers van woonbladen en zelfs mannenbladen kopen.

Wat betaal je nu voor zo'n vintage tijdschrift? Gemiddeld heb je voor 15 euro een exemplaar in handen. Heel handig: ze zijn ook nog eens op nummer samengesteld, zodat je makkelijker kan zoeken.

Ik ben benieuwd wanneer ze een voorraadje van de Yes gaan aanleggen...

Nieuwsgierig geworden? Neem zelf een kijkje hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...