zaterdag 29 januari 2011

Details of my room

Ik ben dol op inrichten en natuurlijk op winkelen. Vandaag wil ik dan ook graag met jullie de inrichting van mijn huis laten zien. Althans, de details van mijn favoriete spulletjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Zoals je op het introplaatje kunt zien heb ik een prachtige canvas van mijn favoriete filmster Audrey Hepburn. Ik heb haar al een hele tijd geleden gekregen en nu hangt ze trots boven mijn laptop. Ik ben ontzettend blij ermee, het is echt een stukje kunst, ze is tenslotte een icoon. Verder heb ik een poef in mijn slaapkamer staan, met een dienblad erop waar ik dingen neerleg die ik vaak gebruik. Op dit moment vooral tijdschriften, de Bed & bodymist van Rituals en my Favorite Notes (notitieboekje).

Dit zijn niet al mijn schoenen, maar wel de meesten. Ik heb een bescheiden schoenencollectie die voornamelijk bestaat uit hakken. Niet alleen staan ze mooi, maar ben ik op hakken nu eenmaal ook wat langer...



 Binnenkort zal ik een aparte blogpost wijden aan mijn favoriete sieraden, maar hier kun je alvast een klein voorproefje zien. De meeste sieraden zijn afkomstig van The Six, Ti Sento en Nomination.





Ik heb veel meer tassen dan alleen deze, maar mijn clutches zijn me nu eenmaal heel dierbaar. De mooiste die ik heb vind ik de crémekleurige die komt van Accessoirize. De platte clutch (met blauwe strik) aan de linkerkant is handgemaakt en komt uit Milaan.




Fijn weekend gewenst!




Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...