donderdag 30 december 2010

Leuke kook/eetblog: What Katie Ate

Pictures courtesy of What Katie Ate. All rights reserved.

Ben jij een keukenprinses en op zoek naar inspiratie? Ik kwam een heel leuke eet/kookblog tegen. What Katie Ate, is een verzameling van eigen blogs, eigen recepten van Katie, maar ook zij haalt inspiratie van andere eetblogs. Katie is een culinaire styliste en een professionele culinaire fotograaf. En dat zie je ook aan de opmaak van de blog. Neem gauw een kijkje!

Pictures courtesy of What Katie Ate. All rights reserved.


Op het kookblog van Katie treffen we prachtige eetfoto's en recepten aan die niet zouden misstaan in een chique culinair tijdschrift zoals ELLE Eten. En niet alleen heeft Katie een talent voor koken en fotograferen, ze weet de producties te vormgeven als een mini tijdschrift, wat het des te meer een lust voor een oog maakt. Ik zelf ben geen goede kok, maar na het zien van de plaatjes en lekkere recepten raakte ik zelfs geïnspireerd. Daarnaast zien we dat Katie ook een goede stylist is: alles is tot in de puntjes geregeld en prachtig gestyld. Ik wacht vol smart totdat Katie haar eigen boek gaat uitgeven (zou een goed idee zijn!)
Tot die tijd vermaak ik me met haar blog!

Pictures courtesy of What Katie Ate. All rights reserved.
Ben jij een goede kok?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...