vrijdag 31 december 2010

My New Years Resolutions


Het is alweer bijna 2011. Voor mij de tijd om even terug te blikken op het afgelopen jaar, met al haar diepte- en hoogtepunten. Maar er horen natuurlijk ook nieuwe doelen/voornemens bij, dingen die ik echt graag wil doen/zien/beleven in 2011. En die wilde ik graag met jullie delen...



Het jaar 2010 heeft me veel gebracht: zo besloot ik afgelopen zomer dat ik graag mijn passie voor schrijven, mode, beauty, lifestyle en reizen aan de wereld kenbaar wilde maken. Na een andere blognaam en ander blog, ben ik uiteindelijk uitgekomen dat ik Influence wilde oprichten. En ik wist dat het lastig zou worden, want er zijn al zoveel goede blogs, maar ik ben blij dat jullie, mijn bezoekers, mijn blog hebben kunnen vinden en terugkomen en het leuk vinden. Want daar doe ik het voor: voor jullie en voor mezelf. En zoals dat gaat met dingen, groeit ook mijn blog en daar ben ik ontzettend blij. En ik hoop dat het in 2011 alleen nog maar meer zal toenemen.

Ik heb ook voorzichtig besloten het wat professioneler aan te pakken. Niet alleen heb ik een domeinnaam gekocht, Influence is daarom nu dus te bereiken via www.influencedbystyle.com, maar ik wil het in het nieuwe jaar groter, bekender, leuker en mooier maken. Heb je suggesties, ideeën dan zijn die meer dan welkom. Maar ik kan jullie vertellen dat ik zelf al wat plannen/projecten heb en die zullen jullie gaan zien in het nieuwe jaar. Ik kan niet wachten!


Als blogger heb ik het afgelopen jaar een goede start kunnen maken, veel lieve, aardige mensen ontmoet (mede-bloggers vooral) en het event Holland Beauty Awards bezocht. Ik ben heel blij dat dat me is gegund. In 2011 ga ik afstuderen en hoop ik over zes maandjes mijn diploma te hebben gehaald. En daarna? Ik hoop te gaan werken, maar who ever knows? Misschien pak ik wel mijn koffers en ga ik eerst nog lekker rondreizen.

Maar genoeg gebabbeld, wat zijn mijn voornemens nu echt voor 2011? Hier op een rijtje:

- mijn studie Redactie en Mediaproductie in Amsterdam afmaken
- reizen - of het nu binnen Europa is of daarbuiten, ik wil meer!
- meer sporten - lekker cliché, maar het is gewoon zo, zo niet fitnessen - dan wel tennissen!
- meer tijd steken in vriendschappen en fun
- Italiaans leren! Ga ik doen per ferbruari :-)
- meer lezen/leren/beleven
- meer rust nemen/minder stressen
- fijne cosmetica inslaan natuurlijk/ maar ook fashion en sieraden
- meer bloggen en meer samenwerkingen aangaan

- Influence groter, bekender, geliefder te maken
- meer nieuwe mensen leren kennen

- vooral genieten...!



En wat zijn jouw voornemens voor 2011? Ik wil jullie alvast bij deze een knallend, sprankelend nieuw jaar wensen!

Stay tuned!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...