zaterdag 30 oktober 2010

Saturday afternoon shoplog

Click on the image to enlarge.
Ik hoor al jaren goede verhalen over het Amerikaanse cosmeticamerk MAC. Zelf heb ik al een aantal producten maar niet heel veel. Maar elke keer als ik in de buurt van de Bijenkorf in Amsterdam of de MAC-counter in Utrecht kom, begint het weer te kriebelen. Eerlijk is eerlijk, MAC is niet goedkoop. Maar omdat de kwaliteit zo goed is, vond ik het tijd om langs te gaan. Wat is het geworden?

 
Zoals ik al eerder wel eens vertelde, ben ik uitgenodigd als blogger voor de Holland Beauty Awards 2010 in Amsterdam. De beauty awards vinden aankomende dinsdag plaats en aangezien beauty natuurlijk een belangrijke rol speelt, wilde ik een écht goede foundation aanschaffen. En dat is dus die van MAC geworden.



Ik heb een gecombineerde huid met een gele ondertoon. De mr. MAC-visagist raadde me aan 'm na gebruik even af te poederen met een poeder. Zo blijft hij beter zitten. Ik heb gekozen voor een maximale bedekking, zonder hoogglans, want mijn gezicht heeft al veel glans. Heel fijn, nu is het dus gematteerd. Dit is MAC nr. NC37. Ik heb wel eens eerder MAC foundation opgehad en het valt me op hoe weinig je er altijd van nodig hebt voor een mooi resultaat! De visagist bracht de foundation aan met een spons, maar persoonlijk breng ik het liever aan met een kwast. Hij zei dat voor het resultaat het niet uitmaakt welke je gebruikt, maar ik vind een foundationkwast hygiënischer werken.




Ik kon het niet laten om weg te gaan zonder een mooie lipgloss, naar mijn mening één van de mooiste glosses die er zijn. Op aanraden van de visagist en aangezien ik zelf van licht roze houd, heb ik gekozen voor MAC Dazzleglas Bare Necessity. De lipgloss heeft een heel mooie shimmer en een subtiel roze kleurtje. Hij is niet heel goedkoop, €19, maar dat heb ik er graag voor over.


Tot slot heb ik een mooie clutch van Accessoirize gekocht, voor bij mijn roze-zwarte blazer en kanten shirtje. De kant-trend is zeker iets wat ontzettend bij mij past en daarom ben ik heel erg blij met de clutch. Het is één van mijn favoriete soort tassen. Leuk voor bij een avondje uit eten of een chic feestje. Hij komt trouwens uit de nieuwe partycollectie van Accessoirize.


Tot slot deel ik met jullie nog de look die de MAC-visagist bij mij heeft gemaakt. Ik ben helemaal verliefd op de eyeliner, die gaat zeker op mijn verlanglijstje!



Fijn weekend verder!
Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...