zondag 1 augustus 2010

Shorts!







Vandaag (koopzondag) ben ik snel nog even wat dingen gaan halen voor mijn vakantie. Volgende week vertrek ik naar het zonnige Sestri Levante, een kustplaats in Italië!
Dé trend van deze zomer zijn/waren natuurlijk de shorts. En zo scoorde ik bij H&M een paar supercute shorts van Divided. Shorts/korte broeken en ik zijn een verhaal apart. Ik ben vrij klein, dus daardoor kan ik niet alle shorts aan omdat mijn benen anders nog korter lijken. Dus daarom koop ik ze ook liever niet online. Gelukkig zijn deze shorts de ideaal qua beenlengte en ook nog eens gemaakt van een fijn stofje. I went a little overboard en ik kocht er vier, maar dan kan ik ze mooi allemaal afwisselen. Ik heb er zelfs twee in het wit gekocht, omdat wit het snelste vies wordt. Op deze manier kan ik de ene wassen en de andere dragen. Ideaal! Het shirt met de Bretonse strepen vond ik eigenlijk ontzettend leuk, en hij was niet zo duur.
Ter verzorging van mijn haar heb ik een haarmasker gekocht. Met dit warme weer en de felle zon kan je haar wel wat extra's gebruiken. Over dit masker van John Frieda komt nog een review. Hij kostte trouwens €8,95.

Overigens ben ik nu bezig mijn vakantie garderobe bij elkaar te sprokkelen, wat best een uitdaging is. Wat zijn nu 5 musthave dingen die jij altijd meeneemt op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...