vrijdag 27 augustus 2010

Review: Wic by Herome!


Van de week liep ik in de drogist langs een display met tientallen kleuren lakjes! Het was de World Inspired Colour collectie van Dutchy hand en nagellak merk Herôme.
Zoals de naam al zegt zijn de lakjes geïnspireerd op allerlei steden en landen vanuit de hele wereld. Er zijn maar liefst 72 kleuren lakjes, genoeg keuze dus!
De nagellakjes heb ik al vaak zien langskomen in tijdschriften maar nooit gekocht omdat ze maar op enkel geselecteerde plekken worden verkocht. Pretty limited dus.
Omdat ik 'm wilde testen en niet zoveel tijd had koos ik maar één kleur, nr. 72 Johannesburg.
De kleur doet me denken aan Chanel 505 Particuliére al geloof ik dat deze kleur iets lichter is.


Vooraf moet ik eerlijk zeggen dat ik nogal sceptisch was. Het lakje kost maar €7,95 maar ik heb al wel eens eerder een French manicure setje gehad van Herôme en die vond ik dus echt crap.
De nagellak droogde te snel op en bovendien niet mooi ook. En hij was er in no time ook weer afgebladderd. Maar ik moet zeggen dat de WIC-lijn geen teleurstelling is!
Pluspunt: het kwastje is breed en niet te klein, wat ik erg fijn vind. Anders blijf je maar smeren. Het potje is wel erg klein maar dat geeft op zich niet want daardoor kan je de kleurtjes mooi afwisselen.
Ten tweede droogt de lak niet te snel op waardoor je geen rare strepen krijgt of lelijke patronen. En hij blijft ook zitten! Voor de kleur volstaat één laag, maar wil je dat je lak echt lang blijft zitten lak 'm dan twee keer. Hij kan tegen 'n stootje, al moet je 'm wel eerst goed op laten drogen. Gelukkig duurt dat niet lang.


Conclusie? Een goede lak voor een zeer goede prijs! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat die zo goed zou blijven zitten. Het is ook een verrassing dat de kleur zo intens is en je eigenlijk na één laag al klaar zou kunnen zijn. Ik ga binnenkort snel terug om andere kleurtjes in te slaan. Mijn favorieten? Nr. 114. Mykonos, 111. Milan en 81. Madrid.

De WIC-collectie is zoals gezegd maar beperkt verkrijgbaar. Wil je weten waar je ze kan krijgen? Check dan hier voor een winkel bij jou in de buurt...

Welke kleuren zijn jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...