maandag 23 augustus 2010

Nomination: het vervolg!


Zoals ik al eerder hier schreef ben ik gek op het merk Nomination. Helaas is het nog niet in Nederland te koop, dus heb ik het maar gekocht/gekregen tijdens mijn vakantie in Sestri Levante, Italië!
Eigenlijk had ik gepland om naar Milaan te gaan, maar ik was even vergeten dat het ferragosto was. De twee weken in augustus dat alles en iedereen in Italië op vakantie is. Dus ook in Milaan. Gelukkig kwam ik bij toeval erachter dat er ook een mooie juwelierszaak was in de kustplaats Sestri Levante (aanrader, btw!) die het merk verkocht. Ze hadden best een grote collectie dus het was moeilijk kiezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een vlinderketting met blauwe steentjes. En van mijn lief kreeg ik een armband met een katje.
Zo cute! Het is ook nog eens heel mooi verpakt! Zoals je kan zien, is het verpakt in twee doosjes, heel classy zwart met wit, met het zilvere logo. De sieraden kosten los van elkaar rond de €50 euro. De sieraden zijn gemaakt van roestvrij staal en versierd met steentjes.

Het armbandje heeft geen sluiting maar een soort van buigbaar elastiek waardoor je 'm zo om je pols heen kunt schuiven. Het is geen charm bracelet maar een hij heeft wel één schakel waar een heel cute katje aan hangt. De ketting was verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen. Ik heb gekozen voor eentje uit de butterfly collectie, omdat ik vlinders heel vrolijk vind.
Waarom het merk hier nog niet wordt verkocht weet ik niet, al heb ik wel een aantal keer advertenties langs zien komen in Glamour. Hopelijk gaan we in de toekomst meer zien van Nomination. Hierbij alvast een exclusief voorproefje!



Sorry dat de foto's een beetje van slechte kwaliteit zijn. Ik zal nog andere foto's maken en uploaden waar ik de sieraden draag! Ik ben er in elk geval super blij mee en ik kan niet wachten totdat Nomination eindelijk in Nederland gaat verkopen. Vooralsnog kun je zowel online als in de winkels nog niks kopen. Jammer! Wil je meer weten over Nomination en hun collectie? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...