maandag 19 juli 2010

Koh Cosmetics

Ik ben gek op knal kleurtjes en al helemaal in de zomer. Hoewel ik liever make-up wat ingetogener houd, pak ik graag uit met nagellak!
Zo spotte ik tijdens mijn vakantie de nagellakjes van Koh Cosmetics. Dit merk was voorheen alleen maar verkrijgbaar voor nagelstylisten en professionals maar is sinds een tijdje ook verkrijgbaar voor het 'gewone' winkelpubliek. Ik wilde heel graag een turkois, groen kleurtje, heel leuk voor als je een beetje bruin wordt door de zon en 't steekt mooi af, bij bijvoorbeeld een zwarte of witte outfit. Deze kleur heet Jewel en heeft een subtiele shimmer. De lakjes van Koh Cosmetics kosten €14,95. Niet goedkoop dus, maar dan heb je wel wat! De kwaliteit is vergelijkbaar met OPI en Essie al zijn er wel verschillen.
Hij smeert fijn, het eerste laagje geeft eigenlijk al genoeg dekking al doe ik meestal ter bescherming liever twee lakjes. Nadelen: hij droogt minder snel dan Essie, en dus is geduld hierbij een schone zaak. Ook opvallend: ik kreeg een heel mooie houdertje erbij, speciaal voor de lakjes van Koh. Mooi detail maar wel met een reden: de verkoopster wist me te vertellen dat het bedoeld was als beschermhoesje. Want wat blijkt? Als je 'm laat vallen is het potje zo kapot. Niet bestand dus tegen een stootje, wel iets om rekening mee te houden! Toch ben ik er ontzettend blij mee en is het een welkome aanvulling op mijn collectie lakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...