zondag 18 juli 2010

Congratulation present!

Ik ben super blij, want ik heb de punten voor mijn minor binnen! Daarmee heb ik dus sowieso mijn derde studiejaar HBO gehaald en dat is zeker een beloning waard! En zo geschiedde, ik kreeg van mijn lieve ouders een bedelarmband met bedel!
Ik ben al jaren gek op bedelarmbandjes, normaliter draag ik niet zoveel armbanden maar bedelarmbandjes vind ik vrolijk en bovendien vertelt elke bedel z'n eigen verhaal en het is natuurlijk heel leuk om te krijgen! Ti Sento is een Italiaans (Milaan) sieradenmerk dat al een paar jaar wordt verkocht in Nederland. Er zijn veel sieradenmerken die bedelarmbandjes verkopen maar persoonlijk vind ik die van Ti Sento het leukste.
De bedelarmband en de charms zijn afkomstig van de lijn Charming by Ti Sento.
In deze collectie zijn tientallen charms te verkrijgen, de één nog leuker dan de ander. Ook hebben ze speciaal een graduation charmbracelet gemaakt voor hun Amerikaanse fans. Er is zelfs een Starbucks-charm te verkrijgen, super leuk!
Van mijn parents kreeg ik een parel armband met een kroon-bedeltje. Zo lief!
De bedels liggen trouwens qua prijs tussen de €29 en €49. Ik ben ontzettend blij met de armband en ik ben al een wishlist aan het maken voor bedels die ik graag nog zou willen hebben/kopen. Enne... over twee maanden ben ik jarig (25 september) dus mocht je mij wat kado willen doen, dan heb ik wel een suggestie!




Click on the photos to enlarge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...