woensdag 28 juli 2010

Geshopt!






click on the photos to enlarge.

Purple heels by Van Dalen
Topcoat, basecoat, catrice nail laquer by Catrice
Dayplanner by Moleskine
Shades by H&M


Vorige week heb ik wat nieuwe dingen geshopt waarvan ik nog niet de tijd had gehad om ze met jullie te delen. Ik heb al een supermooie zonnebril van Michael Kors, alleen die is op sterkte en aangezien ik nu lenzen draag gaat dat een tikje lastig. Mijn droom was dus een aviator Rayban pilotenbril, maar omdat ik mijn centjes opspaar voor mijn vakantie naar Italië zijn het de pilotenbril(len) van H&M geworden. Ook fijn! Ik heb ze gekocht in twee kleuren en ik kan nu al niet meer zonder. De blauw-grijze bril is perfect voor bij jeans en donker gekleurde kleding. De lichte bril is helemaal zonnig en draag ik het liefst bij nude en roze kleding. Stiekem is die laatste mijn favoriet!
Ook heb ik zoals elk jaar een nieuwe agenda nodig. Ik had al veel goede verhalen gehoord over de Moleskine agenda. Deze agenda is een notitieblok en agenda in één. Er zijn drie dingen die ik erg belangrijk vind aan een agenda: 1. het moet een weekoverzicht hebben. 2. er moet ruimte zijn voor notities. 3. het moet niet te klein zijn, anders kan ik 'm nooit meer vinden in mijn tas.
Moleskine voldeed aan al mijn verwachtingen en zelfs beter! Er zitten veel handigheidjes in zoals een wereldkaart, een adresboek en een internationale feestdagen kalender. Ook handig: het adresboek is uitneembaar zodat hij gewoon weer bij de agenda van het jaar erop gestopt kan worden. Ik ben er nu al dol op. Ik ben hem niet zomaar kwijt in mijn tas en ik vind 'm heel chic. Perfect voor tijdens m'n stage.

Ben je nog op zoek naar een leuke zomerse nagellak voor op je tenen? Dan is de limited edition Catrice Nail Laquer echt wat voor jou! Ik heb de laatste tijd een nagellak tic. Op andere beautyblogs heb ik al veel goede reviews van Catrice' Nail Laquer gelezen.
De collectie bestaat uit maar liefst 32 (!) kleuren en ze zijn te koop bij Kruidvat. Ik heb 240 Sold Out Forever, waarvan wordt gezegd dat hij bijna een kopie is van de kleur Jade van Chanel. Het is een mint groen kleurige nagellak, die heel populair is en zijn naam eer aan doet. Hij is namelijk heel moeilijk te verkrijgen. De andere kleur die ik heb gekocht is 050 The pinker the better. Dit is een hele mooie roze-paarse kleur met een subtiele metallic glans.
De lakjes zijn een lust voor het oog en daarnaast ook eens lekker goedkoop. €2,50 per lakje. Ik heb er gelijk ook een topcoat en een basecoat van Catrice bij gekocht.
Helaas merk ik toch echt wel een enorm kwaliteitsverschil als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Essie of OPI. Deze nagellak is niet bestand tegen een stootje, ook al heb ik topcoat en basecoat gebruikt. Momenteel draag ik 050 The pinker the better en na twee dagen werken zijn er al heel wat stukjes van de nagellak af. Jammer. Nu doe ik niet heel zwaar werk, behalve dan met schoenendozen sjouwen, dus dat is een beetje een domper. Toch vind ik het qua prijs dat het wel een goede kwaliteit heeft. Je kunt immers niet verwachten van een goedkopere nagellak om perfect te blijven zitten.
De kleur Sold Out Forever gaat op mijn teennagels voor een zomerse look. Toch kan ik de lakjes wel aanbevelen, je zult wel tijdig bij moeten lakken maar ze zijn lekker geprijsd en makkelijk in gebruik. De lakjes zijn voorzien van een breed kwastje waardoor het lekker makkelijk smeert.

Tot slot: mijn nieuwe paarse heels! Al een hele tijd op mijn wishlist en nu eindelijk in bezit. Naast mijn studie verdien ik een zakcentje bij één van de grootste schoenenzaken van Nederland. En dat heeft zo z'n benefits. Zo kun je als personeelslid gebruikmaken van een fikse korting op schoenen (voor jezelf, niet voor anderen, maten worden altijd gecontroleerd).
Ik heb dit paar al in zwart en ze zijn zo goed bevallen dat ik nog een paar moest hebben.
Langzaam komt de nieuwe collectie binnen en die is super goed! Er komt gauw een artikel met najaar schoenen trends en tips voor de jacht naar mooie schoenen!
De pumps zijn een combinatie van suede en zacht leer, die ik erg mooi vind. Die ga ik dus veel dragen deze zomer!

Wat staat er op jouw wishlist?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...