zaterdag 20 oktober 2012

Those winterblues


Hoewel het echte herfstweer nog even op zich laat wachten door de zachte temperatuur, ben ik wel geraakt door de 'winterblues'. Weet niet precies wat het is, want de dag begon goed. Maar vandaag is het dan zo'n dag. Een onbestemd gevoel waar ik mijn vinger niet goed op kan leggen. Zo'n typische dag dat je gewoon niet weet waarom je zo'n off day hebt. Godzijdank overkomt het mij niet vaak, dus mijn remedie? Mij omringen met dingen die ik liefheb of dingen doen waar ik op dat moment behoefte aan heb. Ook al is dat dan de hele dag binnen zitten en series kijken. Ook al is het mijn make up stash reorganiseren of mijn kledingkast sorteren op kleur.

Want écht iets moeten, dat werkt dan niet bij mij. Maar na regen komt zonneschijn en ik weet zeker: aan het einde van de dag voel ik mij altijd weer wat beter. Lesson learned: soms moet je even naar jezelf luisteren om te bepalen wat het is dat JIJ nodig hebt.

Wat zijn jullie tips voor een off day?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...