dinsdag 14 augustus 2012

Spek je spaarrekening!

-Advertorial-


Naast geld uitgeven, houd ik ook heel erg van geld sparen. Niet alleen handig voor achter de hand, maar ook om alvast te sparen voor mijn volgende vakantie. Alles wat overblijft op mijn rekening nadat alle vaste lasten eraf zijn, maak ik over naar mijn spaarrekening. Maar ik heb ondervonden dat sparen ook veel makkelijk kan, namelijk als je pint!

ABN AMRO heeft zoiets als pinsparen. Daarmee spaar je - iedere keer - dat je pint automatisch een bedrag. Dat kan zijn als je afrekent bij de AH maar ook als je gezellig met vriendinnen gaat shoppen of een hapje gaat eten.


Maar wat nou als je bijna je limiet hebt bereikt? Don't worry: je spaart alleen als je saldo dat toelaat, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat je ineens in het rood staat. Hoeveel je spaart bepaal je trouwens helemaal zelf. Je kunt bijvoorbeeld kiezen om 1, 5 of 10% van elk bedrag dat je pint opzij te laten zetten. En je kunt aangeven hoeveel je per dag maximaal wilt sparen. Helemaal handig als je bijvoorbeeld nog studeert, want dan hoef je niet veel opzij te zetten en kun je toch sparen. 

Voor je het weet heb je door middel van pinsparen toch een aardig leuk bedrag verdient!
 
Check ook even het filmpje:

 


Zoals ik al zei spaar ik elke maand ongeveer 50 euro. Soms meer, soms minder.
Afgelopen tijd heb ik vooral gespaard voor mijn toekomst voor als ik straks ga verhuizen. 

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie zit! 
Sparen jullie? Of leef je meer in het nu en spaar je je juist niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...