donderdag 31 mei 2012

Tip: The Non- Planner Datebook


Ik houd van dingen die simpel maar handig zijn. En het helpt natuurlijk ook als ze er visueel een beetje aantrekkelijk uitzien. Aan al die wensen wordt voldaan met The Non-Planner Datebook, een notitieboekje, doodle-boekje én agenda ineen. Kijk dat is nu handig én leuk!

In The Non-Planner Datebook kun je al je random gedachten, herinneringen, lijstjes, notities etc. kwijt. Het is een soort dagboek meets agenda, want het is ook perfect om afspraken in te noteren. Ideaal voor creatieve duizendpoten, die het liefst alles bij de hand willen hebben. Het is gemaakt door Kerri Smith, de auteur van Wreck This Journal.


Naast de originele editie, is The Non-Planner Datebook nu ook uitgebracht in een Nederlandse editie! Voor mij lijkt mij dit een ideaal boekje. Ik ben dol op lijstjes maken en ik vind het erg fijn als ik een agenda én notitieboekje ineen te hebben. Vooral omdat ik ook geloof dat dit soort boekjes creativiteit stimuleren. Wie weet, misschien wakkert het jouw sluimerende creativiteit aan?



The Non-Planner Datebook is o.a. te koop bij Bol.com voor €9,99.

Is het iets voor jullie?

 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem zou gebruiken.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I’m really glad I have found this information. Nowadays bloggers publish just about gossips and web and this is really frustrating. A good blog with exciting content, that is what I need. Thank you for keeping this site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can’t find it.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...