dinsdag 22 mei 2012

Here we are again...


Ciao! Allereerst mijn excuses, want ik zie dat er iets een beetje mis is gegaan met mijn planning. Na zaterdag ineens geen updates meer - en nee, dat was niet de bedoeling! - daarom mijn excuses #sorry, maar ik beloof jullie dat er mooie artikelen aan zitten te komen.
Niet alleen kan ik jullie een paar mooie plaatjes voorschotelen zoals dit mooie tafereel (voor wie het niet kent: dit is de Trevi Fontein in Rome, o.a. te zien in de film La Dolce Vita) En ook een leuke shoplog, reviews en andere updates. Dus stay tuned! 

Overigens, welkom nieuwe bezoekers en followers!! Speciaal voor jullie een shout out, cause I'm so happy with you guys!

Liefs! 

1 opmerking:

  1. Hoop dat je 't heerlijk hebt gehad in Rome! Ben benieuwd naar de rest van je plaatjes.
    Geniet van 't zonnetje!

    Liefs, Kel

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...