vrijdag 24 februari 2012

Beauty / Fashion Flash


Ik heb links en rechts een aantal leuke beauty en fashionnieuwtjes binnengekregen die ik heel erg graag met jullie wil delen! Vandaar vandaag speciaal een artikeltje met daarin een paar scoops op een rijtje!



This just in: MAC Cosmetics gaat een collectie wijden aan filmicoon Marilyn Monroe. De filmster die bekend staat om haar platinablonde haar en felrode lippen krijgt als ode haar eigen make-up collectie bestaande uit een oogschaduw, rode lipstick (hoe kan het ook anders?) nagellak en eyeliner in pin-up jaren '30-stijl! De collectie zal limited edition verkrijgbaar zijn en zal medio oktober in The States in elk geval in de winkels liggen. Hopelijk komt de collectie ook bij ons in de schappen (ik houd je uiteraard op de hoogte!).

Goed nieuws voor alle nagellak-fans! Het Amerikaanse nagellak- en verzorgingsmerk Essie wordt vanaf maart beter verkrijgbaar in Nederland. Was het eerst voornamelijk alleen via enkele geselecteerde verkooppunten (zoals Skins in Amsterdam) en webshops verkrijgbaar, straks kun je de Essie-lakjes gewoon aanschaffen bij de drogisterijen DA en Etos! Hoe fijn! Ik ben al jaren fan van het merk, ik kocht het speciaal via webshops en tijdens mijn tripje naar Brussel heb ik ook weer Essie nagellakjes aangeschaft.

De lakjes zijn in principe altijd vrij prijzig omdat het nu eenmaal een moeilijk verkrijgbaar product is. Maar daar gaat nu verandering in komen! Niet alleen hoef je nu alleen nog maar naar de drogist voor een Essie lakje, het wordt ook nog goedkoper! In plaats van 13 euro worden de prijzen van de lakjes nu verlaagd naar €9,99. 


Essie is qua kwaliteit vergelijkbaar met OPI, eveneens van Amerikaanse bodem. En de keuze is reuze: er zijn honderden kleuren al komt er slechts een selectie van 100 kleuren bij de drogisterijen. Maar 100 is natuurlijk al vrij veel, dus we kunnen zeker vooruit :-)

Zelf heb ik vier Essie-lakjes: Haute as Hello, MissMatched, Your hut or mine en Turqoise & Caicos. Persoonlijk vind ik deze lakjes samen met OPI en ANNY het beste. Een groot assortiment aan (trend)kleuren, lakt makkelijk, droogt relatief vrij snel en blijft lang zitten. Vanaf maart zouden de Essie lakjes bij DA en Etos in de schappen moeten liggen. Can't wait!



Hoofdredacteur Karin Swerink maakte deze week bekend dat het allereerste nummer van de Nederlandse Vogue op 22 maart uitkomt!
Op 21 maart vindt in geselecteerde Bijenkorf filialen een exclusieve voorverkoop plaats van the collector’s edition: een speciale druk van het eerste nummer, in beperkte oplage. En natuurlijk zijn we allemaal reuze benieuwd naar hoe een Vogue van Nederlandse bodem eruit komt te zien! Ik ben vooral benieuwd hoeveel Nederlandse (top)modellen in het blad zullen verschijnen.

Have a lovely weekend!
 
Liefs!





4 opmerkingen:

  1. Dat wordt dus binnenkort mijn eerste Essie lakje kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar de Marilyn Monroe collectie van MAC en de Nederlandse Vogue!

    Wilde je laten weten dat ik je een Liebster Blog Award heb gegeven omdat ik altijd met veel plezier je blogposts lees en omdat ik vind dat je 'm verdient! Zie m'n laatste blogpost voor details :-)

    Geniet van je weekend!

    Liefs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super bedankt Kelly! Wat ontzettend lief. Ik heb je laatste blogpost bekeken en voorzien van reactie. Geniet van je weekend!

      Liefs

      Verwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...