dinsdag 6 december 2011

New in: Sinterklaas cadeautjes


Afgelopen weekend vierde ik gezellig Sinterklaas met mijn familie. Altijd een ontzettend gezellig familiefeestjes met veel zoetigheid en gezelligheid. Het leek me wel leuk om een klein artikeltje te maken waarin ik jullie ga laten zien wat ik heb gekregen!




Ik ben gek op spulletjes van Lush en blijkbaar ben ik lief geweest dit jaar want ik kreeg dit heerlijke SuperStars zeepje. Dit zeepje is voor in bad en ruikt naar aardbei. Als je goed kijkt zie je de mooie glitters in het zeepje zitten. Superblij mee!



Heel hoog op mijn verlanglijstje stond een nieuwe agenda. Ik had afgelopen jaar al een agenda van Moleskine in het zwart, maar deze is bijna door het jaar heen. Tijd voor een nieuwe dus! Ik ben superblij met deze felrode agenda, kleurt ook goed bij de tas die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.


Dit prachtige bedeltje is de nieuwste aanwinst aan mijn Ti Sento armband. Nu heb ik een kroontje, pump en een jurkje. Ti Sento heeft zulke mooie bedeltjes, dat het best moeilijk is om een keuze te maken. Met dit jurkje ben ik in elk geval ontzettend blij!


Altijd goed zijn natuurlijk maskers! Dit is eigenlijk een 2in1 masker met peeling gel en een voedend masker. Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat doen voor mijn gezicht! Heerlijk om eens op een zondag uit te gaan testen, ik verheug me er nu al op.



And last but not least, fijne marsepein! Ik ben dol op zoetigheid zoals chocolade, suikergoed en marsepein. Dus je begrijpt: lekkere aanslag op mijn lichaam. Hij is al zelfs voor de helft op, echt te erg. Note to self: niet meer naast de pc neerleggen. Snack-attack!

Hoe was jullie Sinterklaas, nog leuke dingen gekregen?

 

2 opmerkingen:

  1. Awww your Saint Nicolas was much kinder than mine :D

    baci

    Giulia
    new post on
    http://giulesss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...